Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@16:45:15 GMT

دستگیری قاتل فراری پس از 2 سال

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۴۷۷۵

دستگیری قاتل فراری پس از 2 سال

فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری یک قاتل فراری در این شهرستان پس از گذشت دو سال از وقوع قتل خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا اصلانی  اظهار داشت: قاتل فراری که دو سال پیش در نزاع خانوادگی یکی از بستگان خود را در استان سیستان و بلوچستان به قتل رسانده بود، روز گذشته با اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی در شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اصلانی در تشریح این خبر افزود: پس از نیابت پلیس زاهدان مبنی بر امکان حضور یک قاتل فراری در شهرستان آزادشهر نیروهای اطلاعاتی که به طور کامل بر منطقه تسلط دارند، در کمتر از یک روز با شناسایی فرد مذکور، محل اختفای وی را در شهر نگین شهر کشف و با حضور پلیس، قاتل فراری که یک جوان 24 ساله بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده پس از طی مراحل قضایی تحویل دستگاه انتظامی استان سیستان و بلوچستان شد.

شهرستان 95 هزار نفری آزادشهر متشکل از دو بخش مرکزی و چشمه ساران است و شهر نگین شهر با جمعیتی حدود 10 هزار نفر در بخش مرکزی آن قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قاتل فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از دستگیری عاملان تیراندازی که در ایام تعطیلات نوروز در یکی از روستاهای بدره اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد زمان بیگی امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده پلیسی دو نفر را در این رابطه شناسایی کردند و پس از هماهنگی با امور قضائی طی عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهمان در یکی از شهرستان‌های همجوار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کردند، گفت: هر دو نفر متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 744797

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند