Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در ۶ مرحله بین ۳ استان آذ‌ربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این تور ۷ مهرماه در تبریز برگزار شده و مرحله اول تور روز ۸ مهر بوده و رکابزنان مسیر ۱۵۰ کیلومتری پارک ایل گلی تبریز تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولانی‌ترین مسیر تور با ۲۰۹ کیلومتر مرحله دوم بین ۲ استان آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی بود که روز ۹ مهر از شهر ارومیه آغاز شده و در منطقه آزاد ارس به اتمام خواهد رسید.

۱۰ مهر و در مرحله سوم دوچرخه‌سواران به تبریز بازگشته و مسیر ۱۴۷ کیلومتر منطقه آزاد ارس تا پارک ائل‌گلی تبریز را رکاب خواهند زد.

۱۱ مهر مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان بین ۲ استان آذربایجان‌شرقی و اردبیل برگزار شده که شامل مسیر ۱۹۶ کیلومتر تبریز به سرعین است.

۱۲ مهر مرحله پنجم تور از سرعین آغاز شده و دوچرخه‌سواران مسیر ۱۹۸ کیلومتر سرعین به تبریز را طی کرده و در کوه عون ابن علی به رقابت خود در این مرحله پایان خواهند داد.

مرحله ششم و پایانی مسابقات سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی ایران – آذربایجان روز ۱۳ مهر داخل شهر تبریز و مسیر ۹۱ کیلومتر لاله پارک – میدان بسیج بوده و اختتامیه مسابقات هم در همان روز در مقابل لاله پارک تبریز برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی ایران – آذربایجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

امتداد - در چهارصد و نود و سومین جلسه شورای عالی بیمه سهم هریک از شرکت های بیمه از عوارض بیمه شخص ثالث تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در ابتدا معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ضمن ارائه گزارش عملکرد صنعت بیمه از تدوین برنامه راهبردی افزایش ضریب نفوذ بیمه خبر داد.   همچنین دکتر شریف زاده معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی  ضمن قدردانی از تلاش های خوب صورت گرفته در صنعت بیمه گفت:  خوشبختانه عملکرد  صنعت بیمه  در سال گذشته، نشان دهنده اقدامات مثبت بوده و امیدوارم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد و به این میزان رضایت قانع نباشیم.

وی  در خصوص برنامه جامع افزایش ضریب نفوذ بیمه افزود: این برنامه باید راهبردی و با تاکید بر بیمه های زندگی و مسئولیت با بهره گیری از بیمه نامه های نوین باشد. همچنین در این نشست رئیس کل بیمه مرکزی ضمن ابراز تاسف در خصوص فقدان پیشکسوت صنعت بیمه -زنده یاد آیت کریمی- و تسلیت به خاندان ایشان و خانواده صنعت بیمه به پیش نویس مصوبه شورای عالی بیمه در خصوص نظارت بر شرکت بیمه اتیه سازان حافظ در حوزه درمان اشاره کرد و افزود: تمامی خدمات و محصولات بیمه ای در صنعت بیمه متمرکز خواهد شد.

وی افزود:مسیر کنش فعالانه حاکمیت بیمه ای به گونه ای طراحی شده که در آینده نزدیک تمامی خدمات و محصولات بیمه ای در بازار صنعت بیمه متمرکز شود. دکتر علی استاد هاشمی با اعلام این مطلب افزود: روان سازی فرایندهای بیمه ای و حرکت به سمت مردمی شدن این صنعت در راس سیاست های نهادناظر قرار دارد و هر گونه فعالیت بیمه ای باید زیر نظر بیمه مرکزی صورت گیرد. شایان ذکر است علاوه بر تصویب تعیین سهم موسسات بیمه از مبالغ مقرر در بند «ت» تبصره ۱۴قانون بودجه ۱۴۰۳ در این جلسه از سوی اعضا ، مهندس محمدرضا کشاورز نیز به عنوان مدیرعامل بیمه ایران و عضو جدید شورایعالی بیمه سوگند نامه یاد  کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • مسیر رسیدن به سرزمین های بهشتی ایران از کجاست
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم