Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
نشان و جایزه هنر معاصر ویستا با هدف اهمیت بخشیدن به ایده هنری برای سومین سال پیاپی مهرماه فراخوان منتشر می‌کند.

به گزارش همشهري آنلاين، دکتر پریسا پهلوان، مدیر نگارخانه ویستا در اين باره به هنرآنلاين گفت: این روزها در نشست‌هایی با داوران دوره‌های گذشته، هنرمندان و صاحب‌نظران هنر در حال ارزیابی دو دوره پيشين نشان و جایزه هنر معاصر ویستا هستیم و به موازات آن متن و جهت‌گیری فراخوان دوره سوم در دست تدوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام این نکته که مبلغ ریالی این جایزه 30 میلیون تومان براي طرح برتر است، افزود: اين جايزه به فرد برگزيده اهدا می‌شود تا بتواند اثرش را خلق کند و در ویستا به نمایش بگذارد. ایده هنری زیرساخت آفرینش هنری است و متاسفانه به این مهم چنان‌که باید توجه نشده است. ما برآنیم با این جایزه توجه را به فکر و اندیشه‌ای جلب كنيم که اثر هنری را خلق می‌کند.

پهلوان در ادامه گفت: عنصر ایده در عصر هنر معاصر ارزشی دوچندان یافته و برپایی جایزه‌ای با این محور در ایران اتفاقی است که مشابه خارجی ندارد. مدیر نگارخانه ویستا خاطرنشان کرد: در این جایزه روی تهیه طرح تاکید داریم. زیرا متوجه شدیم این نکته‌ای است که گاه سبب می‌شود در عرصه‌های بین‌المللی، طرح‌ها و پروژه‌های هنرمندان ما پذیرفته نشود.

برپایی نمایشگاه طرح‌های برگزيده و تقدیر از یک فرد یا نهاد که در طول سال گذشته در هنر معاصر فعال بوده دیگر بخش‌های جایزه هنر معاصر ويستاست.

در همین زمینه: نمایش پرتره‌های صفر و یک سرمدی در ویستا برنده دومین جایزه ۳۰ میلیونی ویستا معرفی شد برنده دومین جایزه ویستا در موزه هنرهای معاصر معرفی می‌شود راهیابی ۹ طرح به مرحله نهایی دومین جایزه هنر معاصر ویستا

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت همزمان در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود.

«مهدیه السادات حسینی مطلق» به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمانهای مردم نهاد، شرکت ها و موسسات خصوصی، دستگاه های اجرایی و مدیران برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.

دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس  «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، حسینی مطلق در پایان افزود: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد