Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسایل مربوط به خسارت سرمازدگی به همراه استمهال بدهی و اشتغال از دیگر عمده مسایل مورد درخواست روستاییان استان است.
وی اظهار داشت: مسایل مربوط به اختلاف با اوقاف و منابع طبیعی و کمبود فضاهای ورزشی و آموزشی از دیگر درخواست های مهم روستاییان استان از مسئولان استان است که باید مورد توجه جدی تری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی اظهار داشت: بخشی از مشکلات حوزه آب با لایروبی قنوات،اجرای سیستم های آبیاری نوین و انتقال آب از طریق لوله در حال انجام است اما حل برخی دیگر نیازمند صرف زمان است.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست بسیاری از روستاییان استان برای بهسازی راه های روستایی،گفت: پنج هزار کیلومتر راه روستایی در استان موجود است که نیمی از آن آسفالت است که از این رقم هزار کیلومتر نیازمند آسفالت مجدد و مرمت می باشد.
محمدی اضافه کرد: حجم بالایی از راه های روستایی استان برای بهسازی نیازمند تخصیص اعتبار است که به دلیل تنگناهای مالی دولت تامین آن مشکل است اما از محل تخصیص چهار میلیون تن قیر بخشی از این مشکل در حال حل می باشد که البته جوابگوی حجم بالای تقاضاها نیست.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: نامه نگاری های زیادی در خصوص حل مشکلات باغداران و زارعین خسارت دیده از سرمازدگی ابتدای امسال انجام شده است تا شاهد بخشی از جبران خسارات آنها باشیم.
وی اظهار داشت: با وجود همه کاستی ها و مسایل و مشکلات پیش روی روستاییان، خدمات خوبی از سوی دولت در روستاها ارایه شده است که نباید نادیده گرفته شود.
محمدی در ادامه با اشاره به بازدید خود از روستاهای بخش مرکزی قزوین در روز گذشته، گفت: در این سفر سه پروژه روکش آسفالت و یک پروژه سنگفرش از طرح های هادی روستایی به ترتیب در روستاهای شفیع آباد، اروس آباد، هادی آباد و زویار مورد بهره برداری قرار گرفت.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری حضور مسئولان در جمع مردم و تلاش برای حل و فصل مشکلات آنهاست که این دیدارها نیز در همین راستا انجام می شود.
وی اظهار داشت: در این سفرها مدیران دستگاه هایی که مردم در خصوص موارد مربوط به آنها دچار مشکل بوده و یا از آنان درخواست دارند نیز همراه ما حضور پیدا می کنند.
محمدی گفت: در این دیدارها اندسته از درخواست هایی که نیاز به مکاتبه با تهران و وزارتخانه ها و سازمان ها دارند نیز مورد پیگیری قرار می گیرند.
6104*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده مردم وزارتخانه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه فاضلاب از ۱۱۰۰ کیلومتر شسشوی شبکه فاضلاب شهرها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین خبر داد.

وی تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان را از دیگر خدماتی برشمرد که با هزینه ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

بیرنوندی، در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد و برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکردهای سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه،اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899495

دیگر خبرها

  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری