Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از 20 پروژه بهشت زهرا (س )و نواختن زنگ شهدای دانش آموز که با حضور سید محمد علی افشانی شهردار تهران و جمعی از مسئولان برگزارشد در جمع خبرنگاران گفت: از این پس امکان رصد ترافیک در ایام و مناسبت های مختلف سال از بهشت زهرا (س)فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
* 50 آمبولانس های جدید حمل متوفی در بهشت زهرا رونمایی شد
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) افزود: هر آمبولانس ظرفیت حمل ۴ متوفی را دارد که با بهره برداری از این ناوگان ظرفیت حمل متوفی از ۱۰۰ به ۲۰۰ متوفی افزایش می یابد.
وی اظهارداشت: این آمبولانس ها از امروز وارد چرخه کار می شوند.
بارگذاری نقشه انلاین بهشت زهرا، احداث 2 سوله بحران، رونمایی از جلد دوم خاطرات کارکنان بهشت زهرا(س) و احداث 150 چشمه سرویس بهداشتی از دیگر پروژه هایی بود که خال به آن اشاره کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ترافیک بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران

به گزارش همشهری آنلاین؛ کم کم به شب های قدر نزدیک می شویم. ایامی که نوای الغوث الغوث روزه داران در جای جای شهر طنین انداز می شود. بنا به گفته های محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچون سالهای گذشته امسال هم مراسم شب های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان) در گلزار شهدا برگزار می شود.

همچنین درهای اصلی بهشت زهرا باز خواهند بود و شهروندان می توانند این مراسم را در قطعات عمومی و کتار مزار عزیزان سفر کرده خود برگزار کنند.

کد خبر 840982 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا شب قدر

دیگر خبرها

  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز خواهد بود
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟