Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:12:43 GMT

انتقام خون شهدای حادثه تروریستی گرفته می شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۵۰۸۰

انتقام خون شهدای حادثه تروریستی گرفته می شود

تهران- ایرنا- سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای درخصوص حادثه تروریستی اهواز با اعلام اینکه اقدام کور مزدوران جنایتکار با هدف برهم زدن امنیت مردم انجام گرفته است، تاکید کرد: مجاهدان این مرز و بوم در اولین فرصت انتقام خون شهدای این حادثه تروریستی را خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مستضعفین روز یکشنبه اعلام کرد: این سازمان در پی حمله تروریستی روز گذشته گروهک تروریستی به مراسم هفته دفاع مقدس در اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه در بیانیه خود آورده است که بار دیگر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مراسم هفته دفاع مقدس گروهک تروریستی وابسته به آمریکای جنایتکار با پشتیبانی دلارهای سعودی، تعدادی از هموطنان بی‌دفاع و بی‌گناه خطه‌ شهید‌پرور استان خوزستان را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه می افزاید: این اقدام کور مزدوران جنایتکار که با هدف برهم زدن امنیت و آرامش مردم انجام شده است، ذره‌ای تردید در اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد و به کوری چشم آنان، مردم راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهند داد و مانند گذشته بر همه دشمنی‌ها فائق خواهند آمد.
سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: مجاهدان این مرز و بوم ثابت کرده‌اند که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را از اربابان و آمران آنها خواهند گرفت.
سازمان بسیج مستضعفین با تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار شهیدان این اقدام تروریستی را محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد تا نابودی کامل گروهک‌های جنایتکار لحظه‌ای آرام نخواهد نشست.
حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز روز گذشته (شنبه) 25 شهید و 60 زخمی به جا گذاشته است.
در میان شهدای حمله تروریستی اهواز تعدادی افراد غیرنظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.
اجتمام* 1095*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج دفاع مقدس ما و شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید

محمدمهدی ایرانمنش، نوجوانی که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، امروز دوم اردیبهشت ماه به شهادت رسید.

محمدمهدی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید