Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@01:59:38 GMT

شهید حادثه تروریستی اهواز که از شهادت خود خبر داده بود + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۵۵۰۰

شهید حادثه تروریستی اهواز که از شهادت خود خبر داده بود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

«شهیدعالی قدر حسین ویلایتی » ازشهدای حادثه تروریستی اهواز شهادت خود را پیش بینی کرده و با جزئیات نحوه شهادت پیش از شهادتش برای خود صادر کرده بود. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، شهید حسین ویلاتی که روز گذشته در حادثه تروریستی رژه نیروه های مسلح در اهواز به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلیپی در جوار علی بن الموسی الرضا(ع) خبر از شهیدشدن  خودمی دهد.

وی به گویش دزفولی می‌گوید: سیل کن هل ریا بوه بقیه یاد گرن مو دونم یه روز شهید بوم( بزارید ریا بشود دیگران یاد بگیرند من میدونم یک روز شهید می شوم )

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در بنکداران اهواز اطفا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پس از هشت ساعت عملیات اطفا، آتش‌سوزی بنکداران اهواز مهار شد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: در پی اعلام آتش‌سوزی در بخشی از مجتمع بنکداران اهواز واقع در کوی پردیس به سرعت تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی از جمله ۱۰ دستگاه خودرو، ۵۰ نیروی آتش‌نشان و نردبان ۳۲ متری به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هشت ساعت عملیات بی وقفه در نهایت آتش‌سوزی در این مجتمع اطفا شد، در این حادثه پنج غرفه دچار آتش‌سوزی شدند و با تلاشی که انجام شد از سرایت آن به سایر غرفه‌ها جلوگیری شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشت و میزان سوختگی و تلفات مالی آن توسط کارشناسان در حال بررسی است.

کد خبر 737194

دیگر خبرها

  • انجام اولین پرتو درمانی توسط دستگاه جدید شتاب‌دهنده در بیمارستان گلستان اهواز
  • مهار آتش در محموعه بنکداران اهواز
  • مجموعه بنکداران اهواز دچار آتش سوزی شد
  • مهار آتش در مجموعه بنکداران اهواز پس از ۱۲ ساعت
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • مهار آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز
  • آتش‌سوزی در بنکداران اهواز اطفا شد
  • معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حسین دادخواه؛ متهم ردیف هفتاد و یکم
  • بیانیه یک سازمان مردم نهاد به یاد دختر کاپشن صورتی
  • کودکی که پدر و مادرش جلوی چشمانش توسط صهیونیست‌ها شهید شدند + فیلم