Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:40:43 GMT

ملکی قویترین مرد جهان لقب گرفت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۵۶۳۲

ملکی قویترین مرد جهان لقب گرفت

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی جهان که در شهر ایگر مجارستان در حال برگزاری است ، مجتبی ملکی نماینده ایران در وزن 140+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و توانست با مجموع 1040 کیلوگرم مدال طلای رقابت‌ها را به دست آورد و به عنوان قهرمان قهرمانان سال 2018 معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سید محمود دهقانیان دیگر نماینده کشورمان در وزن 140- کیلوگرم پیشکسوتان با مجموع 610 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد. این در حالی است که امروز سایر نمایندگان کشورمان به رقابت می پردازند.

این مسابقات روز سوم مهر ماه با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد و تیم کشورمان هم روز پنجشنبه (پنجم مهر ماه) ساعت 10:30 صبح وارد کشورمان می شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام اواخر مهر ماه وارد ایران می شود

عضلات شهریه در بدنسازی حجیم‌تر شد/ ورزش پولدار‌ها و تفاوت از شمال تا جنوب!

آمادگی ایران برای میزبانی مسابقات جهانی پرورش اندام سال 2019

انتهای پیام/

طلای رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی جهان به ایران رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند