Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان با انتشار پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدای عملیات تروریستی اهواز، این اقدام غیرانسانی را محکوم نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ناگوار تروریستی 31 شهریور 97 در اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه و نظامیان سرافراز میهنمان که با انگیزه ایجاد تفرقه در اقوام سرافرازو سربلند استان خوزستان اتفاق افتاد مایه تاثر و اندوه فراهم  گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اعمال کورکورانه تروریستی که با هدف قرار دادن آحاد مردم نشان از آن دارد که این  مزدوران معاند، نه تنها بویی از انسانیت نبرده اند بلکه برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

 شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ که با پشتیبانی برخی از حکام مرتجع منطقه صورت گرفت. این مصیبت بزرگ را به خانواده شهدای ترور تسلیت عرض نموده و برای مجروحین صحت و سلامتی از درگاه ایزد منان خواستار است.

شورای هماهنگی احزاب ضمن تاکید بر آسیب شناسی حادثه امروز و باز نگری در قوانین مربوط به داشتن سلاح گرم که عامل عمده در ارتکاب جرم می باشد و همچنین بررسی تبعات چنین حوادثی در توسعه پایدار استان حمایت و سپاس خود را از همه جان برکفان میهن عزیزمان اعلام می دارد.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان. شهریور۹۷

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان خوزستان توسعه پایدار جرم خانواده خوزستان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی که قرار بود امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

گفته می‌شود که برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با باشگاه استقلال خوزستان هماهنگ نشده و ۲ تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند.

با توجه به شرایط حساس و پایانی رقابت‌های لیگ یک، انتظار می‌رود که باشگاه استقلال خوزستان پاسخگوی این موضوع باشد.

دیگر خبرها

  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان