Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 هزارو 500 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 31 درصد رشد داشته است.

سرهنگ ناصر افسریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 830 قاچاقچی، نگه‌دارنده، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر نیز در این مدت دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این میزان مواد مخدر امسال در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف این استان کشف و ضبط شد.
افسریان افزود: همچنین در این مدت 153 دستگاه انواع خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
وی با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است افزود: مبارزه با این پدیده شوم به‌طور مستمر در این استان ادامه دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزارو 800 کیلوگرم مواد مخدر در مدت مشابه سال گذشته در این استان کشف شد.
وی ادامه داد: همچنین در مدت مشابه 948 قاچاقچی و نگه‌دارنده مواد مخدر دستگیر و 169 دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
79 مرکز درمانی و 21 مرکز اقامتی در راستای ترک اعتیاد در این استان فعالیت می‌کنند.
سال 1395 چهار هزار و 320 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد که از این میزان سه هزار و 300 کیلوگرم تریاک و مابقی نیز از دیگر انواع مواد افیونی بوده است.
کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
2082/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر كهگيلويه و بويراحمد كشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند