Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علم و صنعت، هدایت فرزندان در مسیر منتهی به دانشگاه را یک توفیق دانست و ضمن تأکید بر دعای خیر والدین برای فرزندان، خاطرنشان کرد: این دوران مراقبت‌های جدیدی را می‌طلبد و کنترل محسوس و برخورد چکشی کارساز نیست.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ابراهیم‌نژاد در بیست و نهمین همایش خانواده و دانشگاه که امروز و به مناسبت آغاز سال تحصیلی، در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با بیان اینکه والدین دانشجویان توانسته‌اند در دورانی سخت و پرمخاطره فرزندان را به مسیری منتهی به دانشگاه هدایت کنند، خطاب به آن‌ها گفت: هیچ پدر و مادری نمی‌تواند نسبت به سرنوشت فرزندش بی‌توجه باشد و در صورتی که در انجام این وظایف کوتاهی کند، مسئول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین زمینه به "دعای والدین برای فرزندان" در صحیفه سجادیه اشاره و تأکید کرد : عامل مهم دیگری که در کنار تربیت و هدایت فرزندان نقش اساسی دارد، دعای والدین برای فرزند است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علم و صنعت تشریح کرد: در قسمتی از این دعا امام سجاد (ع) می‌فرمایند که" فرزندانی برومند و قوی به لحاظ جسمانی می‌خواهم" و همچنین فرزندی که باور و اعتقاد درستی دارد؛ چرا که هر عملی که از انسان سر می‌زند ناشی از باور و اعتقاد است، و "فرزندانی می‌خواهم که با اهداف و مقاصد درست در راه علم قدم بردارند".

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: بنابراین والدین هم باید در این راه تلاش و کوشش کنند و هم قرار گرفتن فرزندان در مسیر درست را از خدا بخواهند.

وی سپس به مراقبت‌های جدید پس از ورود فرزندان به دانشگاه پرداخت و گفت: در این زمان ارتباطات، علائق و…، در کنار مسئولیت‌های آموزشی و پژوهشی، شکل می‌گیرد و باید در کنار فرزندان باشید.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه در این زمان کنترل‌های محسوس و برخورد چکشی، شکننده است، اضافه کرد: هر محیط خوبی‌ها و آفات خود را دارد که شما در مقام والدین باید دانشگاه را بشناسید و در مقام مشورت با دانشجویان قرار گیرید.

ابراهیم‌نژاد در پایان با اشاره به وجود آیین‌نامه پوششی در دانشگاه‌های کشورهای دیگر تأکید کرد: در فضای آموزشی اذهان جوانان باید به علم معطوف باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آغاز سال تحصیلی دانشگاه علم و صنعت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم

افتتاحیه بیست و ششمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار شد.

کنگره همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت با حضور مدیران دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف قم و نمایندگان صنایع استان به مدت ۳ روز در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار می‌شود.

محور‌های این کنگره ارائه راهکار‌های مناسب برای جهش تولید با مشارکت مردم ،صنعت و دانشگاه، ایجاد بستری مناسب جهت جذب نیروی انسانی کارآمد برای صنایع و شرکت‌ها، تدوین سیاست‌ها و راهکار‌های کارآفرینی و تجاری‌سازی دانش، نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در تحقق پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نقش نهاد‌های  پشتیبان، ارتباط موثر دانشگاه و صنعت به منظور تسهیل اشتغال دانش آموختگان و بررسی روش‌های برندینگ و تبلیغات در صنایع استان قم است.

روز دوم این کنگره میزگرد‌هایی با حضور دانشجویان و نمایندگان صنایع و نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویان برگزار می‌شود.

در روز اول این کنگره بیش از ۵۵۰ دانشجو  در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف حضور داشتند.

این کنگره یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در استان قم و دانشگاه شهاب دانش برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس