Web Analytics Made Easy - Statcounter

دمشق- ایرنا- حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز که به شهادت شماری از افراد نظامی وغیر نظامی منجر شد در رسانه های سوریه بازتاب گسترده ای داشت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رادیو و تلویزیون سوریه، خبرگزاری رسمی و روزنامه های این کشور به صورت جداگانه از زمان وقوع این حادثه تروریستی تاکنون گزارش های مختلفی را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه های خبری سوریه، اخبار مربوط به این حمله تروریستی را به طور گسترده بازتاب داده و تصاویری از این حادثه تروریستی را منتشر کردند که زنان و کودکان در حال فرار و یا افتادن بر روی زمین هستند.
تلویزیون سوریه در ساعت های مختلف صحنه هایی را از این حادثه به نمایش گذاشت و در ادامه نیز بیانیه رئیس جمهوری و وزارت خارجه این کشور را در محکومیت این حمله تروریستی قرائت کردند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز اخبار خود را از لحظه این حادثه تروریستی به موضوع حمله تروریستی اهواز اختصاص داد و بیانیه حس روحانی رئیس جمهوری را به صورت کامل منتشر کرد.
روزنامه های الوطن و تشرین امروز صفحه نخست خود را به حمله تروریستی اهواز اختصاص داده و عکس های این حادثه را به همراه جزئیات آن منتشر کردند.
خبرگزاری سانا به همراه روزنامه های سوریه پیام تسلیت بشار اسد رئیس جمهوری این کشور به روحانی را منتشر کردند.
اسد، مراتب تسلیت و همدردی خود و مردم سوریه را درخصوص قربانیان این حادثه دلخراش ابراز و خطاب به روحانی اعلام کرد که در کمال تاسف خبر حمله تروریستی به رژه نظامی نیروهای مسلح در شهر اهواز واقع در جنوب اهوز را دریافت کردم و ضمن تقدیم مراتب تسلیت قلبی این حمله جنایتکارانه و بزدلانه تروریستی را به شدت محکوم می نمایم.
به گزارش ایرنا، یک گروه مسلح تروریستی روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند که تاکنون منجر به 25 نفر شده است و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.
بیش از 53 نفر نیز در این حادثه تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.
در جریان این اقدام چهار عامل این حادثه تروریستی کشته یا زخمی و دستگیر شده اند.
خاورم**8005*1049

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه بازتاب حمله تروريستي اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| بازتاب حمله موشکی به صهیونیست‌ها در پاکستان

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • فیلم| بازتاب حمله موشکی به صهیونیست‌ها در پاکستان
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»