Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهر تهران تقویم کاری در جلسات خود را در شش ماهه دوم سال تصویب کردند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز اعضای شورای شهر تهران بررسی جدول برگزاری جلسات شورا در شش ماه دوم سال را بررسی کردند که براین اساس با رأی اکثریت اعضای شورای شهر تهران دو فوریت برگزاری جلسات شورای شهر در شش ماهه دوم سال به مانند شش ماهه اول سال تصویب شد و شورا در نیمه دوم سال 38 جلسه برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این طرح، جلسات شورای شهر تهران در روز یکشنبه برگزار شده و هر یک هفته در میان جلسات سه شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، تقویم برگزاری شورا در شش ماهه دوم سال با رأی اکثریت آراء به تصویب رسید.

در ادامه محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی با انتقاد از حذف یک هفته در میان جلسات سه‌شنبه گفت: قبلا شورایاران در صحن شورا حاضر شده و گزارش می‌دادند اما این از دستور خارج شده است.

وی با بیان اینکه بررسی گزارش حسابرسی سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز از دستور صحن علنی خارج شده است، تصریح کرد: این در حالی است که هر کمیسیون باید هر سه ماه یکبار گزارش می‌داد که نداده و بسیاری از مسئولان نیز با حضور در صحن شورا درمورد مسائل شهری صحبت می‌کردند که این مساله نیز تا حدودی حذف شده و من با این حجم دستور جلسات مخالف تعطیلی سه‌شنبه‌ها هستم.

به گزارش ایسنا، همچنین مرتضی الویری پیشنهاد داد که در روزهای بررسی برنامه پنج ساله سوم و بودجه شورای شهر هر روز به غیر از پنجشنبه و جمعه جلسه داشته باشند که این مهم نیز با رأی اکثریت آرا تصویب شد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی نیز اعلام کرد: روز سه‌شنبه آتی (سوم مهرماه) به دلیل ارائه برنامه توسعه سوم شهرداری از سوی افشانی، جلسه شورا به صورت فوق العاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام برنامه سوم توسعه شهرداری تهران شوراي شهر تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر