Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال قرارداد کارلوس کی‌روش با این فدراسیون تا جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات تمدید شده است. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش جهت ادامه حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، مذاکراتی را با این مربی انجام داد و با اعلام مهدی تاج این قرارداد در نهایت تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که قرارداد کی‌روش تا جام ملت‌های 2019 امارات تمدید شده است و پس از جام ملت‌ها نیز ادامه مذاکرات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس