Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور گسترده مردم، پیکر شهید دوران جنگ تحمیلی پاسدارعلی نصرتی که در تفحص های اخیر شناسایی شده است روز یکشنبه در علی آبادکتول از توابع استان گلستان تشییع و در گلزار شهدای این شهر در کنار همرزمانش آرام گرفت.

به گزارش ایرنا در آیین تشییع این شهید والامقام که از مقابل مسجد محمدیه شهر علی آبادکتول تا گلزار شهدای الازمن انجام شد، شماری از روحانیان، مسوولان و کارکنان ادارات، نهادها و ارگان ها، بسیجیان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر شهید نصرتی عصر جمعه به استان گلستان منتقل و مراسم وداع و گرامیداشت همزمان با سوگواری ایام شهادت امام حسین (ع) در امامزاده عبدالله (س) گرگان، مسجد المهدی (عج) فاضل آباد و مسجد امام حسین (ع) محله خار کلاته برگزار شد.
پیکر این پاسدار شهید پس از تشییع و اقامه نماز در گلزار شهدای امامزاده الازمن علی آبادکتول به خاک سپرده شد.
شهید نصرتی 36 سال قبل در دوران دفاع مقدس درعملیات محرم به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود و پیکر پاک او اخیرا شناسایی شده است.
شهر علی آبادکتول در 38 کیلومتری شرق گرگان (مرکز استان گلستان) واقع است.
6204/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاع مقدس تشييع شهيد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم میرزایی مادر شهیدان والامقام بیژن و داوود حدّادیان کوپائی دعوت حق را لبّیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
پیکر مادر این شهیدان بزرگوار از میدان نماز به سمت گلستان شهدای کوهپایه برگزار شد.
شهیدان بیژن ۲۶ مهرماه ۱۳۶۴ در منطقه مریوان کردستان در حین دیده بانی به واسطه موج انفجار ناشی از خمپاره و برادر این شهید، داوود حدّادیان ۱۸ آذرماه ۱۳۶۶ در منطقه فاو بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داودی
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان