Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمد قمی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۱ مهرماه ۹۷) گفت: روز گذشته باز یزیدیان زمان و حرمله‌های دوران با کینه‌ای که از اسلام و مسلمانان راستین داشتند، با ترور ناجوانمردانه تعدادی از عزیزانمان را به شهادت رساندند. ضمن تسلیت به خانواده‌های آنان قطعاً این عمل ناجوانمردانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی و عواملشان بدانند که با این اعمال ضد بشری نمی‌توانند ملت عاشورایی و حسینی ایران را از راه عزت بازدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای ترامپ از فرهنگ شیعه و کربلا بی‌اطلاع است؛ او باید از رؤسای جمهور قبل از خود می‌پرسید که آیا ایران بود که خواستار مذاکره با شیطان اکبر شد یا اوباما، حداقل دو بار با پیام کتبی خواستار مذاکره با ایران شد.

وی افزود: حضور پرشکوه ملت ایران در مراسم عزاداری، محرم و عاشورای سال جاری نشان داد که به هر میزان فشار آمریکا بر ملت ایران افزایش گردد، مردم ما مصمم‌تر در مقابل توطئه‌ آنان خواهند ایستاد.

قمی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی! ما در انتخابات با شما بوده‌ایم و از شما حمایت کرده‌ایم، اما مگر شما صدای خرد شدن استخوان‌های ملت را زیر بار فشار گرانی و تورم نمی‌شنوید؟ دادن ارز به مسافر و دیگر موارد غیرضروری مانند موبایل، خودرو و... و توزیع بی‌حساب سکه، فشار اقتصادی را بر مستضعفان افزایش داده، چگونه باید پاسخ بی‌تدبیری و ناامیدی به مردم را بدهیم؟

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم عزیز ایران از شرایط سختی همچون گرانی، تورم، کمبود درآمد، بالا رفتن هزینه‌های زندگی، حمل و نقل، افزایش نرخ ارز، طلا و سایر مشکلات رنج می‌برند. آقای رئیس‌جمهور چند بار قول داده‌اید که با مردم در شهرستان‌های ورامین و پاکدشت دیداری داشته باشید اما عملی نشد.

وی افزود: استیضاح و سؤال از وزرا حق طبیعی و قانونی نمایندگان مجلس است، ولی آیا استیضاح و سؤال مشکلی از مردم حل کرد؟ به فکر مشکلات مردم باشیم. نمایندگان همانقدر که برای سؤال و استیضاح باید وقت بگذارند، باید به دور از خط‌بازی برای رفاه و آسایش و امنیت ملت وقت بگذارند و در هنگام جنگ اقتصادی، سنگر و بستر لازم را با قانون‌گذاری مناسب فراهم کنند.

قمی خاطرنشان کرد: در بازگشایی مدارس به فکر معیشت معلمان و تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس باشید. کارگران در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند، با درآمدهای پایین و هزینه‌های بالا چگونه چرخ زندگی خود را بچرخانند. وضعیت کشاورزی و دامداری مملکت برای کسانی که در این حوزه فعالیت دارند رنج‌آور است. بین درآمدها و هزینه‌ها ناهماهنگی وجود دارد. وزیر کشاورزی چاره‌اندیشی کنید.

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلات تولیدکنندگان روز به روز افزایش پیدا می‌کند و هر روز شاهد بیکاری تعدادی از کارگران هستیم. ما نمی‌خواهد اشتغال فراهم کنیم. از بیکار شدن افراد مشغول به کار جلوگیری کنیم.

وی در پایان گفت: موقعیت کلیدی و جغرافیایی ایران می‌تواند چهارراهی برای مبادلات شرق و غرب و شمال و جنوب باشد. همسایگی با ۱۵ کشور که ظرفیت تجاری آنان بالغ بر ۳۳۰۰ میلیارد دلار است که حتی اگر ایران بتواند ۱۰ درصد این ظرفیت را به خود اختصاص دهد، به ویژه با توجه به شرایط جدیدی که در قطر، پاکستان و ترکیه شاهد آن هستیم، می‌تواند در تحریم‌ها ترامپ را ناکام بگذارد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس محمد قمی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه

مصرف نوشابه‌های گازدار خطر بروز دیابت نوع دوم، پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، نوشابه‌های گازدار حاوی مقدار زیادی قند، افزودنی‌های مصنوعی و شربت ذرت با فروکتوز بالا است، بنابراین مشکلاتی برای سلامتی به همراه خواهند داشت؛ یکی از ثابت‌شده‌ترین اثرات نوشابه بر سلامتی، افزایش وزن و چاقی است، مصرف منظم نوشیدنی‌های شیرین می‌تواند منجر به دریافت کالری بیش از حد و در نتیجه افزایش وزن و چاقی شود، چاقی نیز به نوبه خود با مشکلاتی مانند دیابت نوع دوم، بیماری‌های قلبی عروقی و بعضی سرطان‌ها در ارتباط است، در ادامه به بررسی دیگر تأثیرات نوشابه بر سلامتی بدن می‌پردازیم:

دیابت نوع دوم

مصرف بیش از حد نوشابه خطر ابتلاء به بیماری دیابت نوع دوم را افزایش می‌دهد، قند بالای موجود در آن باعث افزایش سطح گلوکز خون می‌شود و بر توانایی بدن برای تولید و استفاده مؤثر از انسولین فشار وارد می‌کند، این اتفاق با گذشت زمان منجر به مقاومت به انسولین می‌شود، وضعیتی که سلول‌های بدن کمتر به انسولین پاسخ می‌دهند؛ مقاومت به انسولین یک عامل کلیدی در ایجاد دیابت نوع دوم است.

پوکی استخوان

از آنجایی که نوشابه‌های گازدار حاوی اسید فسفریک هستند، بر سلامت استخوان تأثیر منفی می‌گذارند، اسید فسفریک مانع جذب کلسیم می‌شود، بنابراین تراکم استخوان کاهش پیدا می‌کند و خطر ابتلاء به پوکی استخوان بیشتر می‌شود؛ مصرف بیش از حد نوشابه ممکن است باعث ضعیف شدن استخوان‌ها و افزایش خطر شکستگی شود.

بیماری‌های قلبی

ارتباط بین مصرف نوشابه و بیماری‌های قلبی عروقی به خوبی ثابت شده است، مصرف زیاد قندهای اضافه شده، به ویژه به شکل نوشیدنی‌های شیرین، با افزایش خطر ابتلاء به بیماری‌های قلبی مرتبط است؛ قند بیش از حد می‌تواند باعث افزایش فشار خون، التهاب و چربی ناسالم شود که همگی عوامل خطر مشکلات قلبی عروقی از جمله حملات قلبی و سکته مغزی هستند.

کد خبر 743946

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه