Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدوربیانیه ای حوادث تروریستی اهواز را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

«باسمه‌تعالی»

بار دیگر شیطان‌صفتانی در لباس انسان، شان واژه  انسانیت را مخدوش کردند و تجلی «اُولَئِکَ کَالْاَنْعَامِ بَلْ هُمْ اَضَلُّ» در سرزمین بندگان خوب خدا  شدند، این جاهلان ناآگاه در حالی حادثه‌ای تلخ و اسفبار را در سالروز آغاز دفاع مقدّس برای ملّتی بزرگ و مظلوم رقم زدند که گویی فراموش کرده‌اند مجاهدان و مردم شهیدپرور این سرزمین، چگونه در طول ۸  سال مبارزه با دشمنان خبیث تحمیلی از جان و مال و فرزندان خود گذشتند و دلاورانه از کیان انقلاب اسلامی و سرزمینشان محافظت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدعیان دروغگو و دست‌نشاندگان ننگ و تزویر مستکبران، گمان برده‌اند با شهادت جمعی از مردم عزیزمان در اهواز به هدف شومشان، تجزیه و تفرقه‌افکنی در ایران اسلامی دست می‌یابند و در حالی با بازی بچه‌گانه با حروف الفبا «اهواز» عزیز را «احواز» می‌نویسند که نمی‌دانند، اهواز را هرگونه که بنویسند، ما آن را چون جای جای این سرزمین پرگهر، پاره تن ایران و خط قرمز ایرانیان می‌دانیم و  از یاد برده‌اند که چگونه همه ایران، یکپارچه برای آزادی خرمشهر و جلوگیری از تعدّی به ذره‌ای از خاک پاک خوزستان، غیور و جان بر کف به میدان آمدند و داغ دستیابی به کارون خروشان و آبادان که بماند، یک وجب از این خاک و بوم شریف را بر دل مزدوران نهادند و همچنان همه ایرانیان آماده و استوار و متحد، عرب باشند یا فارس و لر یا کرد و ترک و لک و گیلک یا… در کنار یکدیگر بردارانه و همدل، مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام و ایران و نظام مقدّس جمهوری اسلامی خواهند کوبید. ان‌شاءالله.

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، به نمایندگی از همه مردم شریف ایران،  ضمن ابراز کمال تاسف و تاثّر از وقوع این واقعه تلخ و ضدانسانی و عرض تسلیت به محضر  رهبر معظّم انقلاب اسلامی(دام عزّه) و ملّت شریف ایران اسلامی و امّت آزاده اسلام در سراسر جهان، از درگاه خدواند حکیم، برای بازماندگان وخانواده محترم شهدا طلب صبر و برای مجروحان این حمله ناجوانمردانه تروریستی، آرزوی سلامتی کامل دارد و از دستگاه محترم قضایی و مسئولان ارجمند و کوشای امنیتی پیگیری مجدّانه امنیتی و قضایی در خصوص عوامل و طرّاحان این ظلم عظیم و نابخشودنی را خواستار است.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند