Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:48:57 GMT

نمایشگاه خوشنویسی کلک یاران در فسا

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۶۷۹۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا گفت:: در این نمایشگاه ٤٠ اثر خوشنویسی از استاد علیرضا تل جنگانی و دیگر هنرمندان فارس به نمایش گذاشته شده است.
رحمانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را استفاده از ظرفیت‌های هنری استان و شهرستان فسا در حوزه خوشنویسی و ترغیب جوانان و نوجوانان برای استقبال از این هنر فاخر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان می‌توانند تا ١٢ مهرماه همه روزه صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٣ و عصر‌ها از ساعت ١٦ تا ٢٠ از این نمایشگاه در نگارخانه مؤسسه فرهنگی هنری درسگاه اهل خرد واقع در بلوار معلم – جنب هنرستان کشاورزی بازدید کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوشنویسی هنرمندان کلک فسا خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در اشنویه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روناک تاسا با اعلام این مطلب اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان در محل ساختمان موسسه امین دایر خواهد بود و ساعت بازدید از بعد از افطار تا ساعت ۱۲ شب است.    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشنویه افزود: در این نمایشگاه اغلب دست‌بافته‌های بانوان سرپرست خانوار به نمایش گذاشته شده است و در برگزاری آن موسسه خیرین امین، اتاق اصناف، اداره امور عشایری، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری اشنویه مشارکت دارند.    او گفت: از برنامه جانبی این نمایشگاه برگزاری نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری شهرستان و پخت نان محلی است.

دیگر خبرها

  • آخرین رویداد فرهنگی زنان در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در اشنویه
  • نمایشگاه قرآن، باید سرشار از پیام‌های قرآنی باشد
  • هنر ۴۲ ساله بانوی سنندجی مورد استقبال هنردوستان داخل و خارج کشور
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • برپایی نمایشگاه هفت سین در شهر جهانی منبت
  • نمایشگاه خوشنویسی بهار قرآن در مهدیشهر
  • ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان جشنواره هنری استقبال از بهار مشهدی هستند
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در اشنویه 
  • معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیه الله (عج) عنوان برتر کشور را کسب کرد