Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: ۶۳ درصد ازناوگان اتوبوس‌رانی به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی حسینی در خصوص ساعات کاری سازمان اتوبوسرانی، بیان کرد: ساعت کاری ما کاهش پیدا نکرده و از ۶ صبح فعالیت ما آغاز شده و تا ساعت ۲۰:۳۰ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول سال به دلیل جلوکشیدن ساعت رسمی کشور تقاضای سفر افزایش پیدا می‌کند، در این راستا ما ساعت کار خود را افزایش می‌دهیم و از طرفی به دلیل طولانی‌شدن روز در قابل پرداخت یک ساعت اضافه کار به همکاران ساعت کار خود را افزایش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: همچنین در ۶ ماهه دوم سال این ساعات به حالت اولیه باز می‌گردد. حسینی پویا در خصوص برنامه‌های خود برای استقبال از ماه مهر، خاطرنشان کرد: اولین اقدام سازمان ما مشخص کردن وظایف حوزه‌های هر بخش بوده است و در این رادستا در جهت آراستگی اتوبوس‌ها که شامل شست‌وشو پرده و نظافت داخل اتوبوس‌ها می‌شود اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: با سازمان وافا شهرداری مشهد نیز ارتباط خوبی برقرار کرده‌ایم و خواستار مکان‌هایی برای فروش من‌کارت بودیم تا مشکلی برای دانش‌آموزان و شهروندان به وجود نیاید. مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با اشاره به رفع نقص اتوبوس‌های دودزا، گفت: در اقدام دیگر در سازمان اتوبوس‌رانی موفق شدیم که نقایص موجود را رفع کنیم.

حسینی پویا تصریح کرد: همچنین علاوه بر این موارد در سازمان اتوبوس‌رانی دو نوع استقبال یعنی بهار و ماه مهر را در قالب کلاس‌های آموزشی برای رانندگان اعمال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهر به همکاران خود و انتظامات اعلام کردیم که کمترین توقف را در مبدا و مقصد خطوط انجام دهند و این امر با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد افزود: همچنین از ۴ شرکت مسافربری که پروانه حمل و نقل بهره‌برداری دارند خواسته‌ایم که براساس نرخ مصوب شورای اسلامی شهر نسبت به جابه‌جایی دانش‌آموزان اقدام کنند.

حسینی پویا با بیان اینکه اجرای طرح سرویس‌دهی به دختران دانش‌آموز در ایستگاه‌های پر تراکم همزمان با آغاز سال تحصیلی صورت می‌گیرد، بیان کرد: در این طرح همزمان با تعطیلی مدارس سرویس‌دهی ویژه‌ای به دانش آموزان دختر در مناطق پر تراکم را داریم که این اتوبوس‌ها در ساعات که اتوبوس‌های معمولی پاسخگو نباشند شروع به سرویس‌دهی می‌کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خصوصی سازی ناوگان اتوبوس رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کمبود و نبود اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان کارون موضوعی بود که از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان بار‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و ۵ دستگاه اتوبوس به این شهرستان اختصاص یافت.

با انتشار خبر اختصاص اتوبوس در ماه‌های گذشته، اما شهروندان می‌گویند: تاکنون اتوبوس‌ها شروع به کار نکرده اند و مشکلات مردم شهرستان کارون همچنان پابرجاست.

آنها از مسئولان درخواست دارند نسبت به رفع مشکل و وارد مدارشدن اتوبوس‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سعید کعبی فلاحیه، فرماندار کارون به خبرنگار ما گفت: اتوبوس‌ها خریداری شده اند، ولی با مشکلاتی ازجمله پلاک گذاری، تامین راننده، برون سپاری، مناقصه‌ها و بیمه خودرو‌ها و... مواجه بودیم و همین امر سبب طولانی شدن فرآیند آغاز خدمت رسانی اتوبوس‌ها شد.

محمد عبیاوی، شهردار کارون مشکل کنونی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را تامین راننده عنوان کرد و افزود: در این زمینه تفاهم نامه‌ای میان شهرداری اهواز و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مبنی بر تامین راننده پایه یک منعقد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز