Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@10:03:54 GMT

زلزله در گوام

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۶۹۶۴

زلزله در گوام

زلزله‌ای به بزرگی 6.4 ریشتر، جزیره گوام در اقیانوس آرام را به لرزه درآورد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، زلزله‌ای به بزرگی 6.4 ریشتر گوام را در اقیانوس آرام لرزاند. این زلزله در 10 کیلومتری عمق زمین و در فاصله 212 کیلومتری هاگتنیا مرکز گوام رخ‌داده است.

هنوز اخباری از میزان خسارت‌های احتمالی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوام جزیره‌ای در اقیانوس آرام است که توسط دولت آمریکا اداره می‌شود ولی جزء خاک این کشور به شمار نمی‌آید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن

بر اثر سقوط دو فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن به اقیانوس آرام، یک سرنشین آن کشته و ۷ تن دیگر مفقود شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد دو فروند بالگرد نیروی دریایی این کشور در جریان یک تمرین آموزشی در اقیانوس آرام سقوط کرده و یک سرنشین آن کشته و 7 سرنشین دیگر آن مفقود شدند.

براساس این گزارش، دو فروند بالگرد گشت SH-60 نیروی دریایی ژاپن شب گذشته در حال انجام تمرین های ضد زیردریایی در نزدیکی جزیره توریشیما در سواحل جنوبی توکیو در اقیانوس آرام بودند که دچار سانحه شدند.

وزیر دفاع ژاپن در جمع خبرنگاران تصریح کرد دلیل سقوط این بالگردها در دست بررسی است. جعبه سیاه هر دو بالگرد تقریبا در نزدیکی یکدیگر پیدا شده و این احتمال زیاد است که دو بالگرد با یکدیگر برخورد کرده باشند.

نیروی خود پدافند دریایی ژاپن و گارد ساحلی این کشور جسد یکی از سرنشینان بالگردها را پیدا کرده و در تلاش برای یافتن دیگر سرنشینان نظامی این بالگردها هستند.

رئیس ستاد مشترک نیروی پدافند دریایی این کشور نیز در این باره گفت: به نظر نمی رسد هیچ دخالتی از سوی کشور دیگری در این حادثه وجود داشته باشد.

حدود یک سال پیش نیز یک بالگرد متعلق به نیروی زمینی ارتش ژاپن از مدل «یو. اچ-60» در حوالی جزیره «میاکو» در جنوب غرب ژاپن سقوط کرد که در نتیجه آن تمامی 10 سرنشین بالگرد کشته شدند.

استرالیا، انگلیس و آمریکا همکاری با ژاپن را تقویت می‌کنند

 

انتهای پیام/   

دیگر خبرها

  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند / جزییات
  • ۲ بالگرد ژاپن با هشت سرنشین در اقیانوس آرام سقوط کردند
  • سقوط ۲ بالگرد ژاپن با 8 سرنشین در اقیانوس آرام
  • بالگرد ژاپن با هشت سرنشین در اقیانوس آرام سقوط کردند
  • خوی لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر خوی را لرزاند