Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خوش باطن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تفاهمنامه نخست با دفتر امور روستایی و عشایر و تفاهمنامه دوم با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی منعقد شده اند.
وی ادامه داد: مضمون تفاهمنامه با دفتر روستایی مربوط به جشنواره های فرهنگی روستایی و مضمون تفاهمنامه با دفتر اجتماعی برگزاری مسابقات و المپیادهای بازیهای بومی و محلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی خراسان رضوی گفت: جشنواره فرهنگی، مسابقات و المپیاد بازیهای بومی محلی در چهار مرحله بخشی(70 بخش)، بین بخشی، منطقه ای(شش منطقه در استان) و استانی موما در شهرستان مشهد برگزار می شود.
وی افزود: همه روستاهای خراسان رضوی در جشنواره و مسابقات بازیها بومی محلی شرکت می کنند و 10 بازی بومی محلی این دوره از مسابقات برای مردان و زنان روستایی و عشایر به صورت مجزا برگزار می شود.
وی 'یک قل دو قل، دارت، طناب کشی، لی لی محلی، تیر و کمان سنتی و چوب کشی' را برخی بازیهای بومی و محلی رایج در خراسان رضوی برشمرد.
یک میلیون و 750 هزار نفر از جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی در روستاهای این استان سکونت دارند.
7489/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اجتماعی و فرهنگی امور روستایی خراسان رضوی مردان و زنان مشهد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان