Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نامه نگاری هایی که بین فدراسیون فوتبال ایران و برزیل صورت گرفته است، قرار است دو تیم روز ۲۸ اسفندماه و پس از پایان جام ملت های آسیا یک دیدار دوستانه مقابل یکدیگر برگزار کنند.

البته هنوز کشور برگزارکننده این دیدار دوستانه مشخص نشده است. 

کد خبر 4409914.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: برزیل فدراسیون فوتبال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال الدحیل قطر والیبال السد قطر تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا جوانان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد