Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قم- ايرنا- آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد درپيامي ضمن محکوم کردن حادثه تروريستي اهواز، بيان کرده است: اين حادثه بشارت ضعف و زبوني اين افراد تروريست و اربابان آنها ، آمريکا و صهيونيست و بعضي از حکام دست نشانده منطقه ‌اي آنها بود.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني آيت الله نوري همداني، در اين پيام که روز يکشنبه منتشر شد، آمده است: حادثه تروريستي در جريان رژه نيروهاي مسلح در اهواز بار ديگر چهره سياه استکبار و نوکران آن را نمايان ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بي ‌شک خون پاک و مطهر اين شهيدان شجره طيبه انقلاب اسلامي ما را که در اين 40 سال با خون همين شهيدان آبياري شد، محکم تر و مقاوم تر خواهد نمود.
پيام حاکيست: اقتدار نيروهاي مسلح و قدرت موشکي و دفاعي ما که به همت سپاه و ارتش صورت گرفت، خواب آن‌ ها را آشفته کرد، تا جايي که دست به اين عمل کور زدند و مردم بي دفاع را به خاک و خون کشيدند.
اما دشمن بداند اين نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهيد پرور و رهبري حکيمانه آيت الله خامنه اي و تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) محکم تر از قبل، از آرمان هاي امام راحل و شهدا دفاع خواهد نمود و دست هر متجاوزي را با عنايت خداوند متعال قطع خواهد کرد.
اين مرجع تقليد در پايان پيام ضمن محکوم کردن اين جنايت هولناک، افزوده است: شهادت اين عزيزان را به همه ملت ايران و اهالي شهيد پرور خوزستان که هميشه خصوصا در دوران دفاع مقدس امتحان خود را با سرفرازي پس دادند و به خانواده هاي شهدا اين حادثه تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال محشور شدن اين عزيزان با سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران گرامش مسئلت مي‌ کنم.
**جامعه مدرسين: حادثه اهواز نشانه عمق ناتواني استکبار عليه ايران است
جامعه مدرسين حوزه علميه قم نيزبا صدور پيامي، ضمن تسليت شهادت جمعي از هموطنان درحادثه تروريستي اهواز ، اين اقدام کور را نشانه عمق ناتواني استکبار عليه مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران عنوان کرد.
در اين پيام که در پايگاه اطلاع رساني جامعه مدرسين منتشر شده، آمده است: خبر شهادت و مجروح شدن جمعي از زنان، کودکان و افراد بي دفاع کشور عزيزمان ايران که با حمله تروريستي عناصر تکفيري وابسته به استکبار جهاني در مراسم رژه نيروهاي مسلح در اهواز صورت گرفت، موجب تاسف و تاثر فراوان گرديد.
دراين پيام افزوده شده است: اين حادثه تلخ و خونين که درمثلث آمريکايي، سعودي، صهيونيستي استکبار طراحي و توسط مزدوران آن ها در مراسم مزين به نام هفته دفاع مقدس به انجام رسيد، نشانه عمق ناتواني، کينه و دشمني استکبار عليه مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران است.
در اين پيام تصريح شده است: سردمداران نابخرد استکبار و ايادي منطقه اي آن ها بايد بدانند؛ انقلاب اسلامي ايران و رشادت هاي ملت شهيدپرور اين مرز و بوم در طول تاريخ انقلاب اين واقعيت را به ثبت رسانده است که عزم راسخ ملت انقلابي ايران هيچگاه تسليم اين گونه جنايت ها و خباثت ها نشده و نخواهد شد و عناصر حقير و بدطينت نتوانسته و نخواهند توانست خلل و خدشه اي بر استواري، ايمان، اقتدار و اراده مردم وارد کنند.
در پايان اين پيام آمده است: جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن عرض تسليت به رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) و خانواده هاي داغدار و مردم شهيد پرور اهواز، براي شهيدان اين حادثه علو درجات و براي مجروحان شفاي عاجل از خداوند متعال مسئلت مي نمايد و از مسئولان امنيتي و نظامي و اطلاعاتي مي خواهد ضمن شناسايي عوامل پيدا و پنهان اين حادثه خونين با آنان برخورد جدي نمايند.
يک تيم تروريستي مسلح وابسته به گروهک تجزيه طلب الاحواز روز گذشته در جريان رژه نيروهاي مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشيدن لباس سپاه و بسيج به سوي مردم حمله کردند.
در جريان اين اقدام دستکم 25 نفر از جمله چند غير نظامي شهيد و 60 نفر ديگر زخمي شدند.
همچنين چهار عامل اين حادثه تروريستي هم کشته شدند.
/2085/ 6133/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه حمله تروریستی اوکراین را در راه‌آهن سراسری سیبری خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، بخش رسانه‌ای سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که این نهاد یک حمله تروریستی عوامل اطلاعاتی اوکراین را در راه‌آهن سراسری سیبری در رشته‌کوه‌های «اورال» خنثی کرده است.

در بیانیه این نهاد آمده است: اف‌اس‌بی یک شهروند روسیه متولد ۱۹۶۲ را که یک حمله تروریستی در یکی از خطوط راه‌آهن سراسری سیبری در منطقه سوردلوفسک تدارک دیده بود، بازداشت کرد. معاونت اطلاعات مرکزی وزارت دفاع اوکراین مسئولیت عملیات را به این فرد سپرده بود.

به نوشته اف‌اس‌بی، معاونت اطلاعات وزارت دفاع اوکراین این تبعه روسیه را در «لویو» استخدام کرد و پس از آموزش مهارت‌های خرابکاری، او را برای تدارک حملات تروریستی با استفاده از بمب‌های دست‌ساز و خرابکاری در مسیر قطارهای باری حامل تجهیزات به منطقه عملیات نظامی، به روسیه اعزام کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر اقرار مظنون به اقدام تروریستی، نوشته شده که در طول بازجویی، از او تجهیزات ارتباطی جهت ارتباط مخفیانه با بالادستی‌ها، ابزاری جهت منحرف کردن قطارها و همچنین پول نقد کشف و ضبط شده است.

کد خبر 6056304

دیگر خبرها

  • حمله ارتش سوریه به مقرهای تروریست‌ها در حلب
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می کند
  • ۸ تروریست از عوامل حمله به کمپ ارتش پاکستان کشته شدند
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کند
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • روسیه حمله تروریستی اوکراین را در راه‌آهن سراسری سیبری خنثی کرد
  • ۷ نظامی در حمله تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • بازداشت ۵ تروریست تکفیری در تونس