Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس،‌ وزارت صنعت معدن و تجارت در نامه‌ای به ادارات صمت استان‌ها ممنوعیت صادرات و واردات تعدادی از گروه کالایی پیرو تصمیمات کارگروه تنظیم بازار ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است: ضمن ارسال تصاویر بند (۱۰) دستور دوم، بند (۱) دستور سوم و بندهای (۸-۹-۱۰-۱۱) دستور چهارم تصمیمات هشتمین جلسه دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار به شماره 156873/ 60 مورخ 14/ 06/ 1397 به اطلاع می رساند:

 1- پیرو نامه شماره 133479/ 60 مورخ 21/ 05/ 1397،‌ صادرات انواع دفترچه تحصیلی ( علاوه بر کاغذ و کاغذ باطله) تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروج انواع دفترچه تحصیلی، انواع کاغذ و کاغذ باطله به عنوان کالای همراه مسافر ممنوع است.

۲- پیرو نامه های شماره 75843/ 60 مورخ 22/ 03/ 1397 و شماره 58458/ 60 مورخ 01/ 03/ 1397، صادرات رسمی و خروج غیررسمی هرگونه دام زنده، گوشت گرم و گوشت منجمد تولید داخل و  وارداتی (با ارز ۴۲۰۰۰ ریال) تحت هر عنوان ممنوع می‌باشد.

 ٣- شرکت های دارای گواهی فعالیت نمایندگی تایرهای سنگین و نیمه سنگین، پس از ارائه تعهد محضری به انجمن واردکنندگان لاستیک، مجاز به واردات سایزهای اعلامی خواهند بود.

 ۴- واردات تایر سنگین و نیمه سنگین برندهای چینی، اروپایی و ... خارج از فهرست تعهدات انجمن وارد کنندگان لاستیک توسط کلیه متقاضیان واردات دارای کارت بازرگانی مجاز، بدون الزام به داشتن گواهی فعالیت نمایندگی و با رعایت استاندارد اجباری بلامانع است. خواهشمند است مراتب را یادداشت و به متقاضیان اطلاع رسانی شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 

به گزارش جام جم  و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، بشیر آتشی اظهارداشت: از آنجاکه براساس شیوه نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص واحد به متقاضیان در مرحله پایانی اجرای پروژه صورت خواهد پذیرفت و انعقاد قرار داد و واگذاری واحدها تا مرحله پایانی پروژه امکان پذیر نخواهد بود.    وی افزود: لذا هرگونه خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدها مذکور بلحاظ عدم انقعاد قراردادهای فیمابین غیر قانونی است و اشخاصی که بدون سند رسمی اقدام به پیش فروشی ساختمان های در هر مرجع ثبتی و دفاتر املاک نمایند، نیز طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروشی، آئین نامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن ممنوع و دارای تبعات حقوقی است.   مدیر حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بیان کرد: نظر به اینکه بر اساس شیوه نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون انعقاد قرارداد واگذاری واحدهای فوق با متقاضیان صورت نپذیرفته است لذا خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی به منظور پیشگیری از تبعات آتی و طرح دعاوی متعدد در این بخش ممنوع و هر گونه معامله مربوط به واحدهای مذکور و ثبت رسمی آن ها در دفاتر رسمی و دفاتر املاک از نظر این شرکت ممنوع اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد