Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیانیه حزب ندای ایرانیان آمده است: اقدامات کور و مزورانه که در راستای ایران‌هراسی است هرگز در اراده مصمم ملت ایران اثری نخواهد گذاشت. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ سیاسی سیاست ایران نظرات

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای حادثه تروریستی روز گذشته اهواز را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید

لاریجانی: تعلل در پیگیری ابعاد حادثه تروریستی اهواز توجیهی ندارد

بنام خدا

سی وهفت سال قبل دشمنان قسم خورده ملت ایران در جنگی تمام عیار اراده و عزم مصمم ملت بزرگ و نستوه ایران را آزمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن روزگار سخت و دشوار جبهه‌ای گسترده از مرزهای شمال غرب کشور تا اعماق خلیج فارس علیه ملت ایران گشودند. برخی دشمنان با جنگ افزار، برخی دولت‌های منطقه با ثروت و  برخی دیگر با حمایت‌های معنوی علیه ملت و کشور تازه آزادی یافته‌ای صف گشودند که دموکراسی و استقلال را در نتیجه انقلابی مردمی تجربه می‌کرد.

آنروز رشادت، مقاومت، ایستادگی و شکوه استغنای ملت بزرگ و ژرف‌اندیش ایران بر همگان عیان گشت.‌در ارتفاعات صعب العبور غرب و سرزمین تفتیده در خون و شهادت جنوب، مقاومت مردم عزیز و زجر کشیده اهواز، آبادان، خرمشهر ، شادگان، سوسنگرد، دزفول و جای جای خوزستان همیشه قهرمان، حدیث ماندگار تاریخ مجاهدت‌های ملت ایران گشت. خوزستان مردانه ایستاد تا ایران ماندگار بماند.

امروز جای تاسف است که تروریست‌ها در 31 شهریور که نماد ایستادگی، مقاومت و شرف چنین ملتی است با اقدامی تروریستی پنجه بر رخسار مردم ایران کشیدند. اما دشمنان بدانند، این قبیل اقدامات کور و مزورانه که در راستای ایران‌هراسی و ایران‌ستیزی است هرگز در اراده مصمم چنین کشوری که مظهر ثبات، امنیت و حیات در دنیای اسلام و خاورمیانه است اثری نخواهد گذارد .

حزب ندای ایرانیان در کنار ملت و دولت ایران با تمامی وجود، مدافع تمامیت ارضی ایران خواهد ماند و در این راه آماده جان‌فشانی و جان‌نثاری است. به شهیدان و خانواده‌هایشان افتخار کرده و بر روزهای بلند و پرشکوه و درخشان آینده ایران می‌بالد و وحدت تمام عیار را در این روزگار پر رمز‌ و راز توصیه می‌کند.

انتهای پیام/

R1455/P1360/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حمله تروریستی اهواز احزاب اصلاح طلب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمله تروریستی اهواز احزاب اصلاح طلب حمله تروریستی اهواز احزاب اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه