Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مرکز شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان جهاددانشگاهی زنجان، راهی روشن پیش روی جوانان خلاق ترسیم کرده است.

شهلا ابدی در حاشیه بازدید از مرکز شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان جهاددانشگاهی زنجان، در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان توسط جهاددانشگاهی زنجان بسیار جای خوشحالی و امیدواری دارد، اظهار کرد: امید آن می‌رود که این مرکز، نقطه اتکایی برای جوانان مستعد استان باشد؛ چراکه از ظرفیت‌های بسیار عالی و بالایی برخوردار است و امیدواریم که هرکس با هر ایده‌ای بتواند از پتانسیل‌های آن برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این‌که جوانان مستعد استان زنجان می‌توانند طرح‌های ناب خود را توسط امکانات این مرکز به مرحله اجرا بگذارند، ادامه داد: مرکز شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در وهله اول روی خودباوری جوانان خلاق کار می‌کند؛ در واقع جوانانی که صاحب ایده هستند ولی هیچ‌گاه خود را باور ندارند و نمی‌دانند که این ایده می‌تواند در آینده بازار کار ایجاد بکند، می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و یقین داشته باشند که دست‌شان به یاری گرفته می‌شود.

 

ابدی افزود: جوانان خلاق در مرکز شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، استعدادیابی شده و در صورت لزوم از حمایت‌های مالی برخوردار می‌شوند. در نهایت همین جوانان توانمند شده و وارد بازار کار می‌شوند. چنین روندی خودباوری را در قشر جوان زنده می‌کند و می‌تواند زمینه را برای اشتغال‌زایی چند نفر دیگر فراهم کند.

 

کارشناس امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: همیشه بین علم روز و تکنولوژی، حلقه‌های مفقوده‌ای وجود داشته است و خوشبختانه مرکز شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان جهاددانشگاهی همان نیازی است که مغفول واقع شده بود؛ چراکه می‌تواند با تجاری‌سازی ایده‌ها، حلقه‌های مفقوده را بگشاید و مسیر روشنی پیش پای جوانان صاحب ایده و خلاق بگذارد. برنامه‌های شتاب‌دهی، خودباوری و سرمایه را در اختیار جوانان قرار می‌دهد تا با به‌روزترین تکنولوژی‌ها وارد بازار کار شوند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان به جد حامی برنامه‌هایی از این قبیل است. خوشبختانه طی هفته گذشته جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد و معاون ساماندهی امور جوانان اولین مژده‌ای که به همه دستگاه‌ها داد، راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان جهاددانشگاهی زنجان بود؛ در واقع وزارت ورزش حتما از پیشبرد برنامه‌های این مرکز حمایت خواهد کرد و معتقد است که برای شکوفایی هر چه بیشتر جوانان، این حمایت‌ها نیز باید روز به‌روز و پررنگ‌تر باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت یک مدل هوش مصنوعی به نامPhi-۳mini را معرفی کرد که می تواند از مدل هایی با ۲ برابر حجم خود در بنچمارک های مختلفی که زبان، کدنویسی و قابلیت های ریاضی را ارزیابی می کنند، عملکرد بهتری داشته باشد.

به گفته مایکروسافت، مدل های هوش مصنوعی کوچک تر برای انجام فعالیت های ساده تر طراحی شده اند تا شرکت هایی با منابع محدود راحت تر بتوانند از آنها استفاده کنند. یک کسب وکار می تواند با کمکPhi-۳ نکات مهم یک متن طولانی را خلاصه کند، چشم اندازهای مرتبط و روندهای صنعتی در یک گزارش تحقیق بازار را استخراج کند.

Phi-۳mini به سرعت در کاتالوگ مدل هوش مصنوعی سرویس ابر رایانشی مایکروسافت به نام آزور، Hugging Face یک پلتفرم ماشین یادگیری و همچنین Ollama ارائه خواهد شد.

کد خبر 6086397 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • ترسیم «چشم انداز» اقتصاد ایران در ۱۴۰۳
  • افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی بزرگراه ایلام- مهران شتاب می‌گیرد