Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:49:44 GMT

هوای چهارمحال و بختیاری ناسالم است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۷۳۳۸

هوای چهارمحال و بختیاری ناسالم است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شاهرخ پارسا مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: هوای این استان به دلیل وجود ذرات گرد و خاک ناشی از وزش باد شدید، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر میزان گرد و خاک موجود در هوای چهارمحال و بختیاری بین ۴۳ تا ۵۳ میکروگرم در متر مکعب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا اضافه کرد: سرعت وزش باد در استان هم اکنون ۲۷ کیلومتر در ساعت است که بعدازظهر امروز یکشنبه اول مهر ۹۷ به ۶۰ کیلومتر هم می‌رسد.

وی گفت: این وضعیت تا اواخر وقت فردا در استان ادامه دارد و ممکن است به مرز هشدار نیز برسد.

انتهای پیام/ف

هوای چهارمحال و بختیاری در وضعیت ناسالم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای شهرهای اهواز، سوسنگرد، ماهشهر، خرمشهر و اندیمشک امروز دوشنبه در وضعیت آلوده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۳۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های شهر اهواز شامل استانداری ۱۵۲، حفاری ۱۴۹ و نیوساید ۱۵۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

همچنین هوای شهرهای اندیمشک ۱۰۱، خرمشهر ۱۲۱، ماهشهر ۱۲۳ و سوسنگرد ۱۴۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 746821

دیگر خبرها

  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان