Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز گفت:مردم غیور اهواز به عنوان یکی از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه، بار‌ها و بار‌ها طعم تلخ ترور را چشیده اند.

وی افزود:در سالروز آغاز دوران دفاع مقدس، خوزستان مهد رشادت‌ها و دلیرمردان، باری دیگر کانون حملات ناجوانمردانه گروهک‌های معاند تروریستی قرار گرفت و خاک آن به خون مردم مظلوم اهواز رنگین شد، گروه‌های تروریستی که به حمایت دول استعماری، با حمایت کشور‌های عربی متخاصم منطقه، ملت بزرگ ایران را بار دیگر داغدار کرد و گذر زمان ثابت کرد که قدرت‌های بزرگ در جنگ تحمیلی به رغم حمایت از صدام علیه ایران نتوانستند مقاومت مردم ایران را در هم بشکنند و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین پیام آمده است:  در عصر حاضر هراس از گسترش پیام انقلاب آن‌ها را وادار به دشمنی با نظام اسلامی از طرق غیر انسانی و ضد بشری کرده است و در نهایت وحدت و صلابت مردم شریف ایران اسلامی را نشانه گرفته اند.

موحد اظهارداشت:دشمنان ایران اسلامی بدانند ملت ایران در برابر چنین جنایت‌های کوردلانه‌ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت‌تر و مقتدرتر از پیش چه در داخل مرز‌های کشور و چه در خارج به مبارزه با ترور و ظلم ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/ح

پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان درمحکومیت حادثه تروریستی اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تروریستی محکومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی