Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@20:17:11 GMT

سوال از وزرای نفت و ارشاد اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۷۳۹۴

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی احمدفراهانی امیرآبادی موارد اعلام وصولی نمایندگان را قرأت کرد که به شرح زیر است.

سوال ملی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر از وزیر نفت درباره عدم پیش بینی لازم برای اخذ ضمانت و خسارت در قرار داد با شرکت فرانسوی توتال اعلام وصول شد

سوال ملی احمد علیرضا بیگی و محمدعلی پور مختار نمایندگان تبریز و کبودر آهنگ از وزیر نفت درباره علت نقص در فرآیند منابع مالی و چگونگی هزینه کار آن‌ها در ساختار اداری و اجرایی وزرات خانه نفت اعلام وصول شد  

سوال ملی محمدرضا صباغیان بافقی و حبیب الله دهمرده نماینده مهریز و زابل از وزیر نفت درباره جایگاه داران سوخت و برنامه مربوط به سبد مصرفی انرژی وزارت نفت در افق ۱۴۰۴  اعلام وصول شد

سوال ملی بهرام پارسایی و عبدالکریم حسین زاده نمایندگان شیزار و نقده از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره علت عدم اقدام جدی برای نام گذاری روزی در تقویم به نام روز کورش وصول شد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تقویم جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نفت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور،‌ با تقدیر از فراجا در موضوع حجاب و پوشش اسلامی اظهار داشت: مسئله حجاب و پوشش در جمهوری اسلامی ایران از ارکان هویتی نظام و از مسلمات شرعی و قانونی است و برای این موضوع ذیل الگوی مطلوب ایرانی اسلامی سبک زندگی باید اهتمام ویژه داشت و نباید اجازه داد هنجارشکنی مغرضانه توسط عوامل دشمن که در صدد تضعیف احکام قانونی و شرعی در کشور هستند، آسان و ممکن باشد. البته در مواجهه با این موضوع مراقبت خواهد شد تا این موضوع به کانون منازعه هویتی تبدیل نشود.

بنابر گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی با تأکید بر این نکته که طرح‌های اجراشده در حوزه حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد افزود: فرماندهی انتظامی در جهت عمل به مطالبه عمومی جامعه و در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در مقام ضابط قانونی دستگاه قضائی به وظایف محوله خود پرداخته است و همراهی اکثر قریب به اتفاق شهروندان را به همراه داشته است.

وحیدی خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید نموده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت پذیرد و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. در طی دوره اجرای طرح اخیر نیز غالب شهروندانی که مورد تذکر و یادآوری برای اصلاح در پوشش قرار گرفته‌اند همراهی بسیار خوبی داشته‌اند و فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897531

دیگر خبرها

  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی به طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد
  • دفاع تمام قد وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • دفاع تمام قد وزیر کشور از عملکرد گشت ارشاد در خیابان ها
  • دفاع تمام قد وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها