Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیای ایلنا، محمد قمی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته اهواز گفت: روز گذشته باز یزیدیان زمان و حرمله‌های دوران با کینه‌ای که از اسلام و مسلمانان راستین داشتند، با ترور ناجوانمردانه تعدادی از عزیزانمان را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد:ضمن تسلیت به خانواده‌های آنان قطعاً این عمل ناجوانمردانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی و عواملشان بدانند که با این اعمال ضد بشری نمی‌توانند ملت عاشورایی و حسینی ایران را از راه عزت بازدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آقای ترامپ از فرهنگ شیعه و کربلا بی‌اطلاع است؛ او باید از رؤسای جمهور قبل از خود می‌پرسید که آیا ایران بود که خواستار مذاکره با شیطان اکبر شد یا اوباما، حداقل دو بار با پیام کتبی خواستار مذاکره با ایران شد.

نماینده مردم پاک دشت خاطرنشان کرد:حضور پرشکوه ملت ایران در مراسم عزاداری، محرم و عاشورای سال جاری نشان داد که به هر میزان فشار آمریکا بر ملت ایران افزایش گردد، مردم ما مصمم‌تر در مقابل توطئه‌ آنان خواهند ایستاد.

قمی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی! ما در انتخابات با شما بوده‌ایم و از شما حمایت کرده‌ایم، اما مگر شما صدای خرد شدن استخوان‌های ملت را زیر بار فشار گرانی و تورم نمی‌شنوید؟ دادن ارز به مسافر و دیگر موارد غیرضروری مانند موبایل، خودرو و... و توزیع بی‌حساب سکه، فشار اقتصادی را بر مستضعفان افزایش داده، چگونه باید پاسخ بی‌تدبیری و ناامیدی به مردم را بدهیم؟ مردم عزیز ایران از شرایط سختی همچون گرانی، تورم، کمبود درآمد، بالا رفتن هزینه‌های زندگی، حمل و نقل، افزایش نرخ ارز، طلا و سایر مشکلات رنج می‌برند. آقای رئیس‌جمهور چند بار قول داده‌اید که با مردم در شهرستان‌های ورامین و پاکدشت دیداری داشته باشید اما عملی نشد.

وی افزود: استیضاح و سؤال از وزرا حق طبیعی و قانونی نمایندگان مجلس است، ولی آیا استیضاح و سؤال مشکلی از مردم حل کرد؟ به فکر مشکلات مردم باشیم. نمایندگان همانقدر که برای سؤال و استیضاح باید وقت بگذارند، باید به دور از خط‌بازی برای رفاه و آسایش و امنیت ملت وقت بگذارند و در هنگام جنگ اقتصادی، سنگر و بستر لازم را با قانون‌گذاری مناسب فراهم کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با شاره به بازگشایی مدارس عنوان کرد: در بازگشایی مدارس به فکر معیشت معلمان و تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس باشید. کارگران در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند، با درآمدهای پایین و هزینه‌های بالا چگونه چرخ زندگی خود را بچرخانند. وضعیت کشاورزی و دامداری مملکت برای کسانی که در این حوزه فعالیت دارند رنج‌آور است. بین درآمدها و هزینه‌ها ناهماهنگی وجود دارد. وزیر کشاورزی چاره‌اندیشی کنید. مشکلات تولیدکنندگان روز به روز افزایش پیدا می‌کند و هر روز شاهد بیکاری تعدادی از کارگران هستیم. نمی‌خواهد اشتغال فراهم کنیم. از بیکار شدن افراد مشغول به کار جلوگیری کنیم.

قمی تاکید کرد: موقعیت کلیدی و جغرافیایی ایران می‌تواند چهارراهی برای مبادلات شرق و غرب و شمال و جنوب باشد. همسایگی با ۱۵ کشور که ظرفیت تجاری آنان بالغ بر ۳۳۰۰ میلیارد دلار است که حتی اگر ایران بتواند ۱۰ درصد این ظرفیت را به خود اختصاص دهد، به ویژه با توجه به شرایط جدیدی که در قطر، پاکستان و ترکیه شاهد آن هستیم، می‌تواند در تحریم‌ها ترامپ را ناکام بگذارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استیضاح عربستان مجلس شورای اسلامی مسلمانان نماینده مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک

برخی از نوزادان به دلایل گوناگون از شیر مادر تغذیه نمی‌کنند و وقتی شیرخشک غذای اصلی نوزادان می‌شود والدین دغدغه تهیه آن را دارند. به گفته شهروند خبرنگار ما این روز‌ها افزایش یکباره قیمت برخی از برند‌های شیرخشک مانند شیرخشک آپتامیل پپتی والدین را نگران کرده است.

شیرخشک آپتامیل پپتی مناسب کودکانی است که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند به همین جهت با افزایش قیمت مشکلات والدین دوچندان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ امروز رفتم شیرخشک تهیه کنم شیرخشکی که تا آخر فروردین قیمتش ۵۰ هزار تومان بود به یکباره ۱۰۰ هزار تومان شده است خواهش میکنم افزایش قیمت یکباره شیرخشک را پیگیری کنید. فرزند من، چون به پروتئین گاوی آلرژی دارد به ناچار باید شیرخشک آپتامیل پپتی بدهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کلاف سردرگم تعیین دستمزد کارگری (پادکست)
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود