Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با استفاده از قابلیت فنی رژی جدید مرکز برای نخستین بار ارتباط زنده تصویری با ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های جهرم، کازرون، لارستان، فسا، اقلید، آباده، گراش، داراب، استهبان، نی ریز و حرم مطهر احمدبن موسی (ع) برقرار شد و مراسم عزاداری از ۶ نقطه به صورت همزمان در قاب تصویر انعکاس یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای نخستین بار عزاداری باشکوه مردم شهرستان گراش در روز عاشورا به صورت ارتباط زنده اینترنتی از شبکه‌های سراسری سیما پخش شد.

سهرابی افزود: برقراری یک هزار و ۱۹۷ دقیقه ارتباط زنده (۲۰ ساعت) با ۱۱ شبکه سراسری ملی و بین المللی شبکه یک، دو، سه، چهار، پنج، شما، قرآن، خبر، آموزش، العالم، پرس تی وی از اقدامات سیمای فارس در دهه اول محرم بود.

وی تصریح کرد: رادیو فارس در اقدامی خلاقانه ویژه برنامه زنده دهه اول محرم را به صورت میدانی با عنوان «تکیه رادیو» هر شب به مدت ۷۵ دقیقه از حرم مطهر احمدبن موسی (ع) تولید و پخش کرد و با برقراری ۱۰ ارتباط زنده به مدت ۸۸ دقیقه با ۴ شبکه سراسری رادیو گفتگو، رادیو ایران، رادیو سلامت، رادیو زیارت وحضور گسترده و بی سابقه در شبکه‌های ملی، عزاداری‌های مردم استان را منعکس کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس اضافه کرد: در دهه اول محرم، سیمای فارس در قالب ۶۵ عنوان برنامه در ۵۰۷ قسمت به مدت ۱۰ هزار و ۵۸۷ دقیقه (بیش از ۱۷۶ ساعت) و پخش ۲ هزار و ۷۰۰ مورد زیرنویس، حوزه صدا در قالب ۵۹ عنوان برنامه ۲۸۲ قسمت به مدت ۷ هزار و ۸۱۱ دقیقه (۱۳۰ ساعت)، حوزه خبر در قالب ۳۵۷ خبر و گزارش به مدت ۲۷۱ دقیقه با برقراری ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه خبر، برقراری ۲ ارتباط زنده با حرم مطهر احمدابن موسی (ع) در بخش‌های مختلف خبری، بارگذاری ۱۹۴ خبر و گزارش در سایت خبرگزاری صدا و سیما (صفحه استانی)، ارسال ۲۴ گزارش تصویری به تهران و ارسال ۸ گزارش رادیویی به تهران، تولید و پخش ۸۸ خبرتلویزیونی، تولید و پخش ۴۰ خبر رادیویی، تولید گزارش‌های خبری از آیین‌های مذهبی محرم شامل تعزیه صحرارود شهرستان فسا، چک چکو در استهبان و برپایی خیمه امام حسین (ع) در زرقان با قدمت ۴۰۰ سال و آیین سینه زنی سنتی در لارستان، تولید
گزارش‌های خبری از پخت‌های نذری مردمی با مخاطبان خود همراه بودند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی محرم 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • «هفت» نیامده رفت!
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»