Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- بیش از 175 هزار دانش آموز پایه های مختلف آموزشی همزمان با سراسر کشور درجنوب شرق تهران ، سال تحصیلی 98-97 را آغاز کردند.

به گزارش ایرنا ، بیش از 175 هزار دانش آموز شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت روز یکشنبه پس از نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی 98-97 در کلاس های درس حاضر شده به تحصیل مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرآموزش و پرورش شهرستان ورامین در آئین بازگشایی مدارس که در دبیرستان محمد منتظری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : ایران اسلامی برای دست یافتن به مدارج والای علمی نیاز به متخصصینی دارد که به زینت اخلاق مزین باشند چرا که علم بدون اخلاق و همچنین اخلاق بدون علم نمی تواند برای فرد و جامعه مفید باشد.
امیر محمدی افزود: با گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی مناسب برای تمامی آزادیخواهان درجهان مطرح است که باید این توانمندی را در زمینه های مختلف از جمله عرصه های علمی به جهانیان ثابت کنیم.
وی تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی وظیفه دارند تا با ادامه دادن راه شهیدان ، مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با درس خواندن و ترویج اخلاق دنبال کرده و نام مقدس ایران را در تمامی عرصه های علمی بلند آوازه کنند.
وی با اشاره به اجرای پروژه مهر در سطح مدارس شهرستان ورامین گفت : با اجرای پروژه مهر در تمامی مدارس شهرستان ورامین ، علاوه بر شاداب سازی محیط فیزیکی مدارس ، کارساماندهی کلیه نیروهای آموزشی نیز انجام گردیده تا دانش آموزان از نخستین روز آغاز مدرسه ، کار تحصیل را آغاز کنند.
شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب شرق تهران واقع شده اند.
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزش و پرورش سال تحصيلي ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟

به گزارش خبرآنلاین، دولت و مجلس در طرحی به دنبال تغییر زمان بازگشایی مدارس هستند و بر این اساس ممکن است زمان آغاز سال تحصیلی از ۱۰ شهریور باشد.

تسنیم در خبری نوشت: تغییر تقویم آموزشی مدارس در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد. این طرح با پیشنهاد ۲۶ نماینده تدوین شده و در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب شده است و هم اکنون در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

طبق گفته‌های مهدی یزدان‌پناه؛ معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی قرار است با توجه به شرایط اقلیمی و البته مجوز مجلس، تقویم آموزشی مدارس در اختیار دولت قرار بگیرد بر این اساس برای استان‌های سردسیر همچون آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و زنجان آغاز سال تحصیلی از ۱۰ شهریور و برای مناطق گرمسیر کشور از ۱۰ مهر باشد.

به اذعان کارشناسان یکی از نگرانی‌ها این است که طبق این طرح، تقویم آموزشی در تمام مناطق کشور دستخوش تغییر شود و در استان‌هایی همچون تهران، البرز، مازندران و ... سال تحصیلی از ۱۰ شهریور آغاز شود، این موضوع دهه ۷۰ هم تجربه شد که با موفقیت همراه نبود و در نهایت با ورود مجلس، آغاز سال تحصیلی از اول مهر به عنوان قانون مصوب شد.

بر اساس این گزارش، موسی‌الرضا کفاش؛ معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره این طرح گفته است: طرحی که نمایندگان مجلس ارائه کردند و در شورای‌عالی آموزش و پرورش بررسی و تأیید شد، چندین بند دارد که در یک بند به زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اشاره می‌کند همچنین اختیاراتی به شورای‌عالی آموزش و پرورش استان‌ها، مناطق آموزش و پرورش و مدارس برای تصمیم‌گیری درباره شناور شدن آغاز و پایان سال تحصیلی، برنامه هفتگی و تعطیلات فصلی ارائه می‌کند.

امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در ۱۴۰۳ زمان آغاز سال تحصیلی از شهریورماه است؟» افزود: این طرح فعلاً در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب شده است و باید در صحن علنی مجلس نیز تصویب شود بنابراین فعلاً نمی‌توانیم بگویم که زمان بازگشایی مدارس تغییر کرده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898573

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!