Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@02:36:30 GMT

بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۷۸۷۱

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2018»از ویژگیهای مهم این نمایشگاه کهدر فضائی به وسعت سی و دو هزار مترمربع برگزار می شود،می توان به حضور گسترده بسیاری از بزرگترین وفعال ترین شرکتهای دولتی وخصوصی مخابراتی کشورمان و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی مربوطه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانیانواع آنتن ها و کابلهای مخابراتی ، تجهیزات ارتباطات ماهواره ای، تجهیزات سنجش و اندازه گیری،تکنولوژی تلفنهای همراه، تکنولوژی اس.ام.اس، تکنولوژی ارتباطات ماهواره ای،سوئیچینگ، سیستم ها و تکنولوژی پیجینگ ، سیستم ها و تجهیزات وایرلس،سیستم ها و تجهیزات چندرسانه ای، سیستم های ارتباطات کابلی، سیستم های دریافت و ارسال ماهواره ای،پست صوتی و تصویری، سیستم های ارتباطات تلفنی،تجهیزات شبکه، امنیت شبکه، مراکز تلفن، نرم افزارها و سخت افزارهای مخابراتی و ارتباطی و صنایع، کالاها  و خدمات مرتبط به کارخانجات صنایع مخابرات عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2018»؛کارگاههای آموزشی و نشست های تخصصی متعددی توسط اساتید و صاحب نظران برگزار خواهد شد.

عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی شرکتها ،تولید کنندگان و متخصصین داخلی، ارائه آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان ،ایجاد فرصت برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان داخلی برای رقابت پویا و تامین نیازمندیهای این صنعت،تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت ، توسعه صادر ات و اشتغالزائی؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2018»؛ از 11 لغایت 14 مهرماه از ساعت 9 صبح لغایت 17(5 بعداز ظهر) پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امنیت شبکه رقابت فناوری ماهواره نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه برگزار می‌شود
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • قدرت‌نمایی تجهیزات ارتش؛ از پهپادهای مهاجر، کمان، آرش و ابابیل و موشک های ستار و قائم تا خودروی TM و شیلتر مخابراتی
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • پنج رویداد فرهنگی کردستان ثبت ملی شد
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود
  • ساکنین منطقه ساحلی شاهرود از تکنولوژی مخابراتی روز دنیا بهره‌مند شدند
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور