Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون ایران اینتر نشنال 28 اردیبشهت ماه سال 1396 درست دو هفته پس از آن شروع به فعالیت کرد که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان تهدید نمود که ایران را به میدان جنگ تبدیل خواهیم کرد. حامی مالی این تلویزیون ثروتمندان سعودی لندن نشین هستند و در ظاهر گفته می شود سهامدار اصلی این تلویزیون فردی به نام عبدالکریم عادل عبدالکریم از اتباع عربستان است اما به احتمال زیاد حامی مالی اصلی این شبکه ولیعهد عربستان است و هم زمانی تهدید بن سلمان به تبدیل ایران به میدان جنگ با تاسیس این شبکه نیز این احتمال را تقویت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیون ایران اینترنشنال برای رسیدن به هدفی که بن سلمان تعیین کرده، مدیران و دست اندرکاران رسانه ای را به خدمت گرفته است که پیش از این در بی بی سی فارسی ، تلویزیون من و تو و تلویزیون صدای امریکا سابقه خدمت داشته اند و یکی از سردبیران ارشد این تلویزیون علی اصغر رمضان پور است.
خط و مشی این تلویزیون در طول یکسال گذشته به ویژه در پوشش نشست های گروههای تجزیه طلب، منافقین و معاند نظام اسلامی و همچنین مصاحبه با عناصر تروریست وابسته به گروه جیش العدل و همینطور گروه تروریستی موسوم به الحوازیه به روشنی ماهیت این شبکه را آشکار می کند که در مسیر هدف محمدبن سلمان برای تبدیل خاک ایران به میدان جنگ از طریق دامن زدن به خشونت های قومی ومذهبی وحرکت های تجزیه طلبانه و تروریستی گام بر می دارد.
چهره واقعی این تلویزیون روز شنبه پس از حمله تروریستی به مردم در مراسم رژه هفته دفاع مقدس زمانی به روشنی آشکار شد که دقایقی پس از این حمله در حالیکه هنوز معلوم نبود چه گروه یا افرادی در پس این حمله تروریستی قرار دارند، "یعقوب حر التستری سخنگوی جریان تروریستی و تجزیه طلب موسوم به جنبش الاحواز با تلویزیون ایران اینترنشنال گفتگو کرد و مسوولیت این حمله را به عهده گرفت.
رسوایی این شبکه پس از واکنش افکار عمومی به حمایت آن از گروههای تروریستی و اعتراض ایران به فعالیت این بلندگوی تبلیغاتی تروریست ها و حضور سرکرده های گروههای تروریستی در لندن و درخواست استرداد آنان برای محاکمه در ایران سبب شد تا یک روز پس از حمله تروریستی در اهواز، دست اندرکاران این شبکه به سرعت دست بکار شوند و با بهانه هایی چون آزادی اطلاع رسانی ایفای مسوولیت حرفه ای و قیاس مع الفارق گروههای ترویستی با حزب الله لبنان بر رسوایی خود سرپوش بگذارند.
براي مثال علی اصغر رمضان پور از سردبیران ارشد این شبکه در يکي از دست وپازدن ها براي سرپوش گذاشتن بر رسوايي شبکه ايران اينترنشنال مدعی می شود به عنوان یک رسانه مستقل پس از اینکه دولت ایران اعلام کرد که گروه الاحوازيه در حادثه اهواز دست داشته ، برای جويایی درستی ادعای دولت ایران با سخنگوی جنبش الاحوازیه مصاحبه کرده و حتي سعي کرده است اين سخنگو را به چالش بکشد.
این ادعا در حالی است که هیچ مقام دولتی رسمی یا غیر رسمی پس از حمله تروریستی در اهواز هيچ گروهی را تا روشن شدن قضایا به اقدام تروريستي در اهواز متهم نکرد در حاليکه درست چند دقيقه بعد از اين حمله تروريستي تلويزيون ايران اينتر نشنال با سخنگوي گروه تروريستي الاحوازيه مصاحبه کرد و اين گروه مسووليت اين اقدام را پذيرفت.
رمضان پور همچنين در قياس مع الفارقي براي سرپوش گذاشتن بر همکاري شبکه ايران اينترنشنال با گروههاي تروريستي مدعي شد که دولت ایران هم با حزب الله لبنان که يک گروه تروريستي شناخته شده است همکاري مي کند.
سوال اينجاست که آيا رمضان پور نمي داند که حزب الله يک گروه مقاومت است که در برابر اشغالگري رژيم صهيونيستي و براي آزادسازي جنوب لبنان و در جهت حفظ يکپارچگي خاک لبنان و وحدت آحاد ملت لبنان به وجود آمده وفعاليت مي کندبا گروهي که براي تجزيه خاک کشورش و فتنه افکني قومي ومذهبي و خيانت و حمله به هموطنانش از طرف بيگانگان به وجود آمده است تفاوت دارد يا خود را به ناداني مي زند؟ آيا ادعايي که رمضان پور در باره حزب الله مطرح مي کند همان ادعايي نيست که بن سلمان براي توجيه رابطه با اسراييل مطرح مي نمايد؟
ترديدي نيست که تلاش دست اندرکاران خائن اين شبکه که براي مشتي دلار وطن وهم وطنان خود را به جنايتکاراني که دستشان به خون ملت يمن نيز آغشته است فروخته اند هر گز به ثمر نخواهد نشست و خون پاک مردان و زنان و کودکاني که روز شنبه در سالگرد هفته دفاع مقدس در اهواز بر زمين ريخته شد همانند خون شهداي جنگ تحميلي که صدام را رسوا کرد و او را به قعر جهنم فرستاد سرانجام آنان را نيز رسوا خواهد نمود و سرنوشت صدام در انتظار خائنان وطن فروش نيز خواهد بود.
------------------------
رضا محمدمراد  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رمضان پور ايران اينترنشنال الاحوازيه معاند قياس مع الفارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش

به گزارش قدس آنلاین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز در گزارشی به نقل از برخی مسوولان در لاهه اعلام کرد، صدور چنین دستوراتی همانند این اقدام چشمگیر، بدون موافقت آمریکا ممکن نبود و سه سال قبل نیز «کریم‌خان» دادستان کل لاهه با کمک آمریکا در این سمت انتخاب شد، پس از آن، کریم‌خان دو پرونده که تا حد زیادی موجب نگرانی آمریکایی‌ها شده بود، مختومه کرد، یکی پرونده مربوط به سلول‌های بازداشت اعلام نشده مربوط به افغانستان در اروپا و دیگری جنایات جنگی انجام شده در افغانستان بود.

این شبکه عبری زبان در ادامه به نقل از برخی منابع در لاهه درباره قصد صدور حکم‌های بازداشت برای مقامات ارشد این رژیم مدعی شد، «غیرممکن است دادستان در جنگی که هنوز ادامه دارد، اگر دستکم چراغ‌سبزی از سوی آمریکایی‌ها وجود نداشته باشد، چنین اقدام چشمگیری را با شواهد و مدارک بسیار اندک در پیش بگیرد.»

تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد، «اگر این مساله درست باشد، به منزله کاهش دوباره و بی‌سابقه روابط میان اسرائیل و آمریکا آن هم در شرایطی بسیار حساس در آستانه یورش زمینی به رفح است.»

این رسانه عبری زبان تاکید کرد، گزارش‌هایی که اخیرا به اسرائیل رسیده، حاکی از این است که فرصت صدور حکم‌های بازداشت چه بسا در ماه آتی‌، به شکل گسترده‌ای افزایش یافته است.

هفته گذشته درباره این مساله در دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نشست فوری برگزار شد که طی آن نگرانی‌های جدی درخصوص موافقت با صدور حکم‌های بازداشتی در حق مقامات ارشد امنیتی و نظامی از جمله خود نتانیاهو مطرح شدند.

در پایان این نشست، تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از صدور این حکم‌های بازداشت، اقدامات فوری در آخرین لحظه در دادگاه لاهه و در برابر احزاب سیاسی بانفوذ در پیش گرفته شوند.

به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در دیدارهایی که با وزرای خارجه انگلیس و آلمان در شهر قدس اشغالی داشت، از آنها خواست در مورد این پرونده در دادگاه به او کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروههای حساس
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها