Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ترلان پروانه و ابوالفضل میرى به تازگى به فهرست بازیگران این مجموعه اضافه شده اند و فیلمبردارى از روزهاى گذشته در لوکیشن دفتر فیلمسازی و در شهر تهران آغاز شده است.

این در حالى است که هنوز فهرست بازیگران تکمیل نشده و گروه در تلاش هستند تا همزمان با فیلمبردارى، علاوه بر تکمیل تیم بازیگران مجموعه، بازیگر جدیدى را نیز جایگزین مرحوم سعید کنگرانى کنند که قرار بود در «رقص روى شیشه» مقابل دوربین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رقص روى شیشه» مجموعه ٢٦ قسمتى پربازیگرى است که فیلمنامه آن را طلا معتضدى براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى به نگارش در آورده است و تاکنون حضور بازیگران مطرحى چون: بهرام رادان، امیر آقایى، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، حامد کمیلى، بیتا فرهی، ستاره اسکندرى، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب و با هنرمندی مهتاب کرامتی در این مجموعه قطعى شده است.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترلان پروانه رقص روی شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت ابوالفضل بخش مرکزی شهرستان آبادان گفت: به همت جهادگران حوزه بسیج حضرت ابوالفضل ابوشانک آبادان تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی آغاز شد.
رسول قیم افزود: کار سرویس، تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی ۵۰ خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم شهرستان با همت خیران و با همکاری گرو‌های جهادی بسیج شهرستان آبادان آغاز شد و تا پایان تابستان امسال در سایر مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • شیب سقوط آزاد کاهش موالید کم شده | 76 هزار ماما داریم و فقط 7 هزار پروانه فعال مامایی
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقاعلی عباس+فیلم
  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه های پایش، مرمت و باستان شناسی در مجموعه باستانی نقش رستم
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان