Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته اهواز، اظهارداشت: این اقدام با دستور و پشتیبانی آمریکا و دولت‌های عقب مانده و قرون وسطایی منطقه رخ داد.

وی ادامه داد: انتظار این است که دولت ایران با دولت های تازه به دوران رسیده و کشورهای دست نشانده مماشات نکند و همانطور که آنان تلاش می کنند امنیت ایران را به خطر بیاندازند، برخورد کوبنده ای با آنان کند تا حد خود را بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ایذه و باغملک تصریح کرد: همچنین لازم است وزیر کشور و اطلاعات درباره موضوعات استان خوزستان تدابیر متفاوتی را به کار گیرند.

خادمی بیان کرد: سکوت معنادار برخی از کشورهای خلیج فارس پس از این جنایت، نشان از رضایت و شادی‌شان از این خیانت است. این در حالی است که ما سالها برای آنها پدری و برادری کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که این کشورها بفهمند که اگر ایران بخواهد با آنان مقابله کند، باید یک روزه تاج و تخت خود را رها کرده و به اربابانشان بپیوندند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی به‌عنوان راهکاری جدی برای ایجاد بسترهای لازم برای گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد امروز_دوشنبه دوازدهم فروردین_ ایران را برای شرکت در مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها به مقصد جمهوری آذربایجان ترک کرد؛ اسماعیلی پیش از ترک تهران درباره اهداف این سفر اظهار کرد: مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها نشستی است که در باکو برگزار خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران هم در این اجلاس ضمن بیان نکات مهم، راهبردی و در حوزه تعامل فرهنگی با ملل و فرهنگ های دیگر از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفت‌وگو های امسال است، استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت ناعادلانه‌ای که در صحنه نظامات بین‌المللی داریم باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر افکار عمومی استفاده کنیم، افزود: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی نگاه می‌کنیم که بتوانیم برنامه‌ها و نگاه انقلاب اسلامی را برای نخبگان و کشورهای شرکت کننده بازگو کنیم و امید است سخنگاهی برای بیان حقایق باشد.

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه نکته بعدی گفت‌وگوهایی است که طبیعتا در چنین اجلاس‌هایی با کشورهای مختلف برای تقویت تعاملات فی‌مابین استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی به‌عنوان راهکاری جدی برای ایجاد بسترهای لازم برای گسترش تعاملات توسط دولت دنبال می‌شود؛ در این راهبرد بیشتر معطوف به کشورهای دوست، همسایه، جهان اسلام و کشورهایی که در موضوعات مهم بین‌المللی نزدیکی راهبردی با ما دارند هستیم؛ در همین راستا تلاش می‌کنیم در فرصت اجلاس باکو گفت‌وگوهای مقتضی را انجام دهیم تا از نتایج آن مجموعه حوزه فرهنگی منتفع شود.

اسماعیلی تصریح کرد: دوستانم برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌اند تا بتوانیم در فرصت محدودی که به واسطه این اجلاس در اختیار داریم حداکثر استفاده را کنیم.

به گزارش ایمنا، ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها که با مشارکت وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد؛ پیش از این نیز پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین‌المللی مشارکت داشتند.

کد خبر 749685

دیگر خبرها

  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس