Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال ملی - احتمال برگزاری دیدار دوستانه ایران و برزیل پس از جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیش از جام جهانی 2018 روسیه اعلام کرده بود که تیم ملی ایران پس از جام جهانی و پیش از جام ملت‌ها دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی برزیل در تهران برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این اتفاق رخ نداد و حالا با نامه‌نگاری صورت گرفته تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنتی در قطر دعوت شده است. تورنمنتی که با حضور تیم‌های ایران، قطر، برزیل و یک تیم دیگر برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری این تورنمنت هم اواخر اسفند ماه 97 و اوایل فروردین ماه 98 است.

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : تیم ملی فوتبال ایران - مهدی تاج - فدراسیون فوتبال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!