Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@22:45:45 GMT

برایتون و جهانبخش محتاج نگاه آقای سرمربی!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۸۲۰۹

برایتون و جهانبخش محتاج نگاه آقای سرمربی!

به گزارش پارس نیوز، در جریان هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته تیم برایتون میزبان تاتنهام بود که در نهایت اسپرز موفق به پیروزی دو بر صفر مقابل برایتون شدند. علیرضا جهانبخش در دقیقه 73 این بازی وارد زمین شد. او در این بازی هم در ترکیب فیکس تیمش جایی نداشت. اما دوباره در بدو ورود به زمین جریان بازی را به نوعی برای برایتون عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا در مدت زمان 17 دقیقه 14 بار توپ را لمس کرد و 8 بار به هم تیمی های خودش پاس داد و  90 درصد این تعداد پاس صحیح بود. علیرضا همچنین دو پاس کلیدی در همین مدت به هم تیمی هایش داد که هر دو موقعیتی برای گلزنی برایتون بودند. ضمن اینکه تک گل برایتون هم در زمان حضور جهانبخش به ثمر رسید. با این حساب به نظر علیرضا می تواند کمک خیلی زیادی به برایتون در هفته های کند. اگر آقای سرمربی یعنی کریس هاوتون در تصمیماتش تغییر ایجاد کند و به ملی پوش ایرانی تیمش بیشتر بازی دهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رقابت های لیگ برتر انگلیس زمین بازی ملی پوش آقای انگلیس رقابت های لیگ برتر پارس سرمربی نگاه برایتون جهانبخش پارس نیوز محتاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، پس از شکست 0-2 مقابل بایر‌لورکوزن، با رسانه رسمی باشگاه رم صحبت کرده است. ده‌روسی در مورد عملکرد و اینکه چه چیزی برای تغییر اوضاع در بازی برگشت لازم است، حرف‌های جالبی زده است.

ده روسی گفت:"نیمه اول عادلانه‌ای بود، آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. مشخص است وقتی در مقابل تیمی بسیار قوی، سریع و ماهر در ضدحمله عقب می‌نشینید، خطر بیش از حد گل خوردن را دارید."

امید به کامبک؟

ما تا آخر جنگیدیم، گل دوم آن‌ها یک گل خوب دیگر بود. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی داشتیم تا حداقل فاصله را کم کنیم و بازی را در بازی برگشت آسان‌تر کنیم. ما به کامبک ایمان داریم، هفت روز باقی مانده، حالا به لیگ فکر می‌کنیم و سپس برای بازی برگشت آماده می‌شویم.

گل نزدن در بازی دیشب؟

برخی شب‌ها هم بوده که خوش‌شانس‌تر بودیم. ما باید بدانیم که این فوتبال است و فقط می‌توانیم جنبه مثبت آن را ببینیم. ما مسابقات را با گلزنی مقابل برایتون و میلان بردیم، بازی‌ها و جو آن، تفاوت را در این ورزش ایجاد می‌کنند. گاهی گل می‌زنی و همین گل جو روانی حریفان را هم تغییر می‌دهد. این بار برای ما دقیقاً برعکس شد.

هدف تیم در بازی برگشت؟

در بازی برگشت باید قوی، متمرکز و سریع باشیم. آن‌ها از لحاظ بدنی تیمی هستند که بازیکنان بسیار قدرتمند و سریعی دارند. رفتن به آلمان و انجام یک بازی خوب سخت خواهد بود. آن‌ها در ضدحمله و موقعیت‌های تک به تک تیم خطرناکی هستند.

دیگر خبرها

  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند