Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد زمان معرفی وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد اظهار داشت: قرار است هفته آینده و پس از سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و امور دارایی به مجلس معرفی شوند.

وی با اشاره به استعفای محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همچنین قرار است هفته آینده وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت هم به مجلس معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4409997

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی مجلس شورای اسلامی محمد شریعتمداری ایران مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور اسلامی ایران علی لاریجانی برجام بهرام قاسمی محمد جواد ظریف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان از صاف و آفتابی بودن آسمان استان همدان در جمعه هفته جاری خبر داد.

محمدحسن باقری شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی امروز و فردا در ساعاتی  از روز علاوه بر افزایش وزش باد و باد نسبتاً شدید و شدید لحظه‌ای، افزایش ابر می‌تواند منجر به بارش‌هایی به شکل پراکنده و  رگبار موقتی در برخی از نقاط استان باشد.

وی با بیان اینکه برای جمعه هفته جاری عمدتاً آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود، افزود: از شنبه مجدد ابرهایی را در آسمان استان خواهیم داشت که به نظر می‌رسد در اوایل هفته آینده یکشنبه تا دوشنبه هم همچنان افزایش ابر و رگبارهای موقتی را در برخی از نقاط شاهد باشیم.

باقری شکیب ادامه داد: از نظر دمایی، دمای صبحگاهی عمدتاً حوالی صفر  درجه با نوسانات یک و دو درجه‌ای طی روزهای آینده برای استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان در ۲۴ ساعت گذشته چهار  و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است، خاطرنشان کرد: در این مدت گل تپه با یک درجه سردترین و نهاوند و قهاوند با ۱۳ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده است ضمن اینکه روز گذشته در شیرین سو سرعت باد به ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • ارائه لایحه پیشنهادی جدید در خصوص قانون کار | قول وزیر اقتصاد به کارگران صحت دارد؟