Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید جواد حسینی کیا در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به حسن روحانی گفت: در زمان حضرت علی (ع) زمانی که عقیل از بیت المال پولی درخواست کرد، امیرالمومنین سیخ داغی روی دست او گذاشت اما متاسفانه در حال حاضر به اشکال مختلف در دولت بیت المال به تاراج می رود و صدای کسی در نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پالایشگاه کرمانشاه با عظمتی که دارد در حال حاضر با وجود ۳۰ درصد بیکاری در استان به تاراج رفته است، همچنین سیلوی استان کرمانشاه و شهرستان سنقر غارت شده است.

وی اظهار داشت: این سیلو ظرفیت ۱۰۰ مغازه را دارد که بیش از ۱۰ میلیارد تومان می ارزد، ۹ واحد مسکونی به ارزش ۳ میلیارد دارد اما به مبلغ ۵.۵ میلیارد تومان فروخته شده است. چندین بار به دفتر رئیس جمهور نامه زدیم که به دلایل اقتصادی حاکم بر کشور این سیلو فروخته نشود، اما از طرف مسئولان توجهی نشد.

حسینی کیا تاکید کرد: چرا سازمان خصوصی سازی به محلی برای تاراج و غارت بیت المال تبدیل شده و صدای کسی در نمی آید؟ چه زمانی می خواهید این سازمان را از فساد پاک کنید؟

وی بیان داشت: همچنین مطالبات کشاورزان استان پرداخت نشده است، آنها بودجه لازم را برای خرید امکانات جهت کاشت جدید را ندارند، انتظار می رود قدری به فکر کشاورزان محروم به خصوص کشاورزان استان کرمانشاه و سنقر باشید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سکه سامان حدود ۸ هزار میلیارد تومان پول مردم را به باد می دهد، چه کسی می خواهد با این شرایط برخورد کند و جلوی به تاراج رفتن اموال مردم را بگیرد؟

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسینی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم

یکی از ویژگی‌های بارز شخصیت شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محسن روحانی این بود که در زمان خدمت و جهاد هیچگاه به دنبال نام و نان نبود و خدمت خالصانه تنها دغدغه این شهید بود.  توجه به مسایل معنوی و تربیت روح و تقویت دل، از کار‌های اساسی و مورد توجه ایشان بود و سعی می‌کرد تا با زندگی ساده و به دور از تجمل گرایی، پرهیز از لباس‌های متنوع، کم نمودن خواب و خوراک و دل نبستن به امور دنیوی،  خویشتن را مهذّب و نورانی کند.

شهید روحانی پس از سال‌ها رشادت و فداکاری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در سال ۶۵ در منطقه جزیره مجنون به فیض عظیم شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو
  • بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم