Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی دو تیم ایفاسرام اردکان و پارس جنوبی بوشهر از ساعت ۱۸:۳۰در ورزشگاه آزادی اردکان با قضاوت ابراهیم اکبرپور و رضا سخنانی مقابل هم صف آرایی میکنند.

هرنتیجه در این مسابقه می‌تواند به نفع مقاومت گلساپوش یزد باشد چراکه در صورت باخت پارس جنوبی، گلساپوش یزد شانس رسیدن به صدر جدول را پیدا می‌کند و در صورت باخت ایفاسرام نماینده شهر یزد جایگاه دوم خود را تثبیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایفا سرام اردکان موفق شد مسابقه قبلی خود در هفته هجدهم لیگ برتر را با پیروزی پر گل ۵بر۲ مقابل منطقه ازاد چابهار پشت سر بگذارد تا همچنان به روند نباختن خود ادامه دهد و سایه به سایه گلساپوش یزد را تعقیب کند تا با لغزش گلساپوش به مکان دوم جدول رده بندی برسد.

لازم به ذکر است پارس جنوبی بوشهر با۴۷امتیاز در صدر جدول و تیم ایفاسرام اردکان با ۴۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد.

رحیمی سرمربی ایفاسرام اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: تیم ایفاسرام به مرز آمادگی ایده ال خود نزدیک شده است و با در اختیار داشتن جوانان با انگیزه هرکار غیرممکن را ممکن می کنیم.


وی افزود: تیم پارس جنوبی بوشهر تیم بسیار قدرتمندی است و ملی پوش‌های زیادی را در اختیار دارد، ولی تلاش همه کادر فنی و بازیکنان تیم این است که بتوانیم با یک بازی منطقی دست پر از میدان مسابقه خارج شویم.

مصاف کویرنشینان و شمالی نشینان لیگ

از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران تیممقاومت گلساپوش یزد از ساعت۱۷:۰۰در ورزشگاه رودسر میهمان شاهین خزر رودسر میباشد.
مقاومت گلساپوش یزد مسابقه قبلی خود برابر دیگر نماینده استان یعنی پیام کویر اردکان را با پیروزی پر گل۵بر۹ پشت سر گذاشت تا قدرت خود را به رخ دیگر تیم‌های حاظر در لیگ بکشد.

مهدی میرشمسی سرمربی گلساپوش یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:با پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده به آمادگی خوبی رسیدیم.

وی افزود:تیم خزر رودسر از تیم‌های با سابقه لیگ برتر میباشد و با در اختیار داشتن چند بازیکن ملی پوش و با سابقه بازی نسبتا سختی را در مقابل این تیم داریم.

میرشمسی گفت:دو هفته پیش رو تکلیف صدر جدول را مشخص می‌کند و امیدواریم بتوانیم به صدر جدول برسیم.

انتهای پیام/ی

گزارش از علی صبور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و برخی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی، ابرناکی، وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در ضمن طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید انتظار می‌رود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان، ابرناکی و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. در کرمانشاه، غرب کردستان، شمال آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان، بارش شدت دارد.

سه شنبه بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش یافته و در کل نوار شمالی ابرناکی، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در شمال غرب سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی می‌باشد و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

امروز خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و از بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه دریای خزر مواج می‌باشد.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و از بعد از ظهر وزش باد شدید و کاهش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۱ و کمینه دما ۱۰ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۱۳ استان
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود