Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از رونمایی نرم‌افزار جدید مدیریت و شناسایی علائم ترمیم زخم و راهکار درمانی زخم پای دیابتی در کنگره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدمهدی طبایی ظهر امروز در نشست خبری سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت که در محل جهاد دانشگاهی برگزار شد درباره زمان برگزاری کنگره توضیح داد: چهارم تا ششم مهر امسال این کنگره در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود که در این نشست مهمانانی از کشورهایی نظیر ایتالیا، کانادا، پاکستان و سنگاپور حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اولین‌بار مجمع خیرین زخم و ترمیم بافت در روز چهارشنبه ساعت 6 بعدازظهر با حضور مسئولان و خیرین برگزار می‌شود.

طبایی در ادامه بیان کرد: ضرورت پرداخت مشکلات زخم و ترمیم بافت باعث شد تا این مجمع راه‌اندازی شود و امسال نیز جزو فعالیت‌های مهم پژوهشکده زخم و ترمیم بافت، ارائه راهکار برای بهبود تأثیرات زخم بر بدن انسان است.

رئیس سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت در ادامه گفت: متأسفانه پس از زخم‌های بر اثر تصادف، زخم پای دیابتی بیشترین آمار را برای قطع پای افراد دارد و طی بررسی‌های آماری که سه سال پیش در اصفهان انجام شد، حدود هزار میلیارد تومان برای درمان زخم‌های مزمن هزینه می‌شود که این هزینه، هزینه هدفمندی نیست و در آمریکا نیز سالانه 9 میلیون دلار برای درمان زخم‌های مزمن پرداخت می‌شود.

در ادامه این نشست پروین منصوری دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت گفت: باتوجه به مطالعات در حیطه زخم، استقبال زیادی برای ارسال مقالات در این دوره از همایش شاهد بودیم و 220 مقاله برای بررسی ارسال شد که این عدد نشان‌دهنده رشد 40 درصدی تعداد مقالات ارسال شده است.

وی افزود: 110 مقاله برای ارائه و پوستر انتخاب شد که 53 سخنرانی در طول سه روز در برنامه‌های این کنگره قرار دارد.

منصوری با بیان اینکه 65 درصد مقالات ارسال شده مربوط به علوم پایه هستند گفت: در کنار این 35 درصد مقالات به علوم بالینی اختصاص داشت. طی سه روز کنگره، پنل‌هایی نظیر طب داخلی در زخم، راهکارهای جدید در ترمیم زخم، زخم پای دیابتی، پرستاری و طب مکمل، طب و پانسمان‌های نوین و علوم پایه و راهکارهای غیرتهاجمی ارائه می‌شود.

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت در ادامه بیان کرد: در این کنگره دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های پژوهشی ارائه کوتاه‌مدت درباره دستاوردهای پژوهشی خود انجام می‌دهند که به سه طرح برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین منصوری از رونمایی نرم‌افزار جدید مدیریت و شناسایی علائم ترمیم زخم و راهکار درمانی زخم پای دیابتی در کنگره خبر داد.

انتهای پیام/4007

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک