Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر اسپانیایی به تمجید از مربی ایتالیایی پرداخت.

طرفداری- به عقیده پدرو، مهاجم باشگاه چلسی، تفاوت اصلی باشگاه با فصل گذشته این است که آنها از خط حمله پرس می کنند و به دروازه حریف نزدیک تر هستند.

به نقل از دیلی میرر، بازیکن گلزن آبی پوشان در این خصوص گفت:

تیم نسبت به فصل گذشته بهتر شده و مربی ایده های خوبی برای پرس و حمله کردن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم به خوبی فوتبال بازی می کند و بازیکنان بیشتری بین خطوط حرکت می کنند و موقعیت ایجاد می کنند. ما همچنین مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داریم. ساری از ما می خواهد که با تمام قدرت پرس کنیم. در زمان کونته نیز تیم فشرده بازی می کرد ولی بیشتر در زمین خودمان بودیم. در سیستم ساری خیلی زود توپ نصیبمان می شود و می توانیم حمله را سریع آغاز کنیم. اینکه پس از گرفتن توپ به دروازه حریف نزدیک تریم، مهم ترین مسئله است و در واقع تفاوت اصلی تیم با فصل گذشته همین موضوع است. این تغییر خوبی برای تیم است و بهتر می توانیم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

وینگر اسپانیایی در مورد شباهت سبک گواردیولا و ساری افزود:

این واقعا همان تفکری است که من زیر نظر گواردیولا در بارسلونا داشتم. آنها در تفکراتشان مخصوصا در خط حمله بسیار به یکدیگر شباهت دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه ۷ فروردین) بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت به ۳۹ میلیون تومان رسید.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (سه شنبه ۷ فروردین) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۹ میلیون تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶ میلیون تومان دادوستد شد.

قیمت نیم‌ سکه در روز جاری با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت ربع سکه نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه گرمی نیز امروز بدون تغییر قیمت، ۷ میلیون تومان دادوستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران سه میلیون و ۲۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

افت قیمت در بازار داخلی طلا در حالی بود که بهای طلا در بازارهای جهانی امروز از حدود ۲۱۷۰ دلار به ازای هر اونس به حدود ۲۱۹۸ دلار هم رسید و در آستانه فتح دوباره کانال ۲۲۰۰ دلاری قرار گرفت. با این حال پس از چند ساعت و تا لحظه تنظیم خبر، بهای اونس جهانی به ۲۱۸۳ دلار بازگشت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • مهمترین تفاوت نمایشگاه قرآن ۱۴۰۳ نسبت به سال‌های قبل چیست؟
  • ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان اهدا شد
  • تفاوت همدلی با همدردی چیست؟
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • ۳ تفاوت را پیدا کنید
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است
  • میزان ذخیره آب سدهای کردستان به ۶۵ درصد رسید
  • رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲