Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از تصاویر و دستاوردهای دفاع مقدس در کاشان به نمایش گذاشته شد. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، نمایشگاه هفته دفاع مقدس در کاشان با حضور فرماندار و مسئولان افتتاح شد.

تصاویر این نمایشگاه را در زیر ببینید:

گزارش از محسن بایعی

انتهای پیام/ ع

R7845/P1494/S6,1369/CT11.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ پیکر بیست شهید گمنام و تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس، در روز‌های ۱۴ , ۱۵ و ۱۷ اردیبهشت، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۹ استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.   در استان قم، مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود. پیکر این شهدا، جمعه ۱۴ اردیبهشت در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۶:۳۰ در مسجد مقدس جمکران تشییع و خاکسپاری می‌شوند.   مردم استان تهران هم شنبه ۱۵ اردیبهشت در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر ۶ شهید گمنام را در شش نقطه تشییع و به خاک می‌سپارند. خاکسپاری پیکر‌های شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و ناحیه فناوری رازی (شهر ری) انجام خواهد شد.   در استان البرز همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان، پیکر شهید "محمدرضا غضبان احمدی" تشییع و خاکسپاری می‌شود. محمدرضا غضبان احمدی سال ۱۳۵۹ در خرمشهر شهید و جاویدالاثر شده بود.   در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) , مردم استان خوزستان پیکر منصور عزیزپور محمدی و غلامعلی عشیری لیوسی از شهدای تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس را بدرقه خواهند کرد. غلامعلی عشیری لیوسی سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی (منطقه فکه) و منصور عزیزپور محمدی سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل آمده بودند.   پیکر بسیجی شهید محمدمهدی فانی هم شنبه ۱۵ اردیبهشت در استان خراسان جنوبی تشییع و خاکسپاری خواهد شد. محمدمهدی فانی سال ۶۲ در منطقه شرهانی شهید و جاویدالاثر شده بود.   مردم استان اصفهان هم در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) , پیکر عباس رمضانی، جواد مراثی و مجتبی نادر تهرانی از شهدای تازه شناسایی شده را تشییع و به خاک خواهند سپرد. عباس رمضانی ۲۷ اردیبهشت سال ۶۵ در منطقه کله قندی مهران، جواد مراثی، سال ۱۳۶۰ در چزابه و مجتبی نادر تهرانی سال ۶۳ در عملیات بدر (شرق دجله) به شهادت رسیده و پیکرشان در منطقه باقیمانده بود.    پیکر شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس سید علاءالدین اسدپور هم شنبه ۱۵ اردیبهشت در زادگاهش روستای آقا جلو شهرستان زرقان استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شود. این رزمنده دوران دفاع مقدس ۲۳ خرداد سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۷ (منطقه شلمچه) به شهادت رسیده بود.   همدانی‌ها نیز در سالروز شهادت امام ششم شیعیان پیکر شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس، محمد رنجنوش را تشییع خواهند کرد. محمد رنجنوش ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ (شلمچه) به شهادت رسیده بود.   پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده هم شنبه ۱۵ اردیبهشت در ایلام تشییع خواهد شد. این رزمنده دوران دفاع مقدس سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۳ به شهادت رسیده بود.   پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس هم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش واقع در بزرگراه شهید بابایی تهران تشییع و خاکسپاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد