Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک بیان کرد: سکوت معنادار برخی کشورهای همیشه خلیج فارس که برای آن‌ها پدری و برادری کردیم حاکی از این است که آن‌ها از این جنایت راضی هستند.

به گزارش ایسنا، هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه امروز مجلس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته اهواز، گفت: این حمله تروریستی کوته فکرانه با دستور و همفکری آمریکا و دولت‌های عقب مانده و قرون وسطایی منطقه آفریده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار است دولت ایران با دولت‌های تازه به دوران رسیده یعنی این کشورهای دست نشانده مماشات نکند و همانطور که آن‌ها تلاش می‌کنند امنیت ایران بزرگ را به مخاطره بیندازند، برخورد کوبنده‌ای را نسبت به آن‌ها داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم وزیر کشور و وزیر اطلاعات در خصوص موضوعات استان گلستان تدابیر متفاوتی را به کار گیرند و این جاسوسان و عیادی‌شان را پشیمان کنند. سکوت معنادار برخی کشورهای خلیج فارس که برای آن‌ها پدری و برادری کردیم،‌ حاکی از آن است که از این خیانت رضایت دارند. امیدوارم آن‌ها این موضوع را متوجه باشند که اگر ما بخواهیم مقابله کنیم، باید یک روزه تخت خود را رها کرده و به اربابانشان بپیوندند.

خادمی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود، گفت: از وزیر ورزش و جوانان و وزیر بهداشت می‌خواهم خوزستان را رها نکنند. پروژه‌های این استان را مورد توجه قرار دهند.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش ادعا کرد: دانشگاه فرهنگیان خوزستان را کاملا غیر فرهنگی نموده و محلی برای بازی‌های سیاسی و زد و بندها شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حمله تروریستی در اهواز عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود

دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دولت ارمنستان در جلسه روی پنجشنبه خود بر تصمیم خود درباره افتتاح کنسولگری این کشور در تبریز تاکید کرد.

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخستین زمستان گذشته و در نشست خبری مشترک با «آرارات میرزویان» همتای ارمنستانی خود در ایروان گفته بود: «ارمنستان کشور دوست و همسایه خوب ماست. در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان موافقت تهران را برای افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز اعلام کردیم و امیدواریم در هفته‌های آغازین سال جدید میلادی با حضور وزیر خارجه ارمنستان شاهد افتتاح رسمی این سرکنسولگری در تبریز باشیم».

در سال ۲۰۲۲ و در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان و «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز ۲ طرف درباره ارتقای سطح همکاری‌های تجاری بین ۲ کشور و همچنین این موضوع که افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز می‌تواند بر ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشد، به توافق رسیدند.

رسانه‌های ارمنستان نوشته‌اند که در اکتبر سال ۲۰۲۲ سرکنسولگری ایران در قاپان ارمنستان افتتاح شد و افتتاح سرکنسولگری این کشور در تبریز، این اقدام دوجانبه را تکمیل می‌کند.

آن‌ها همچنین با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی ایران با استان سیونیک ارمنستان هم‌مرز است، گفته‌اند افتتاح کنسولگری در تبریز باعث توسعه بیش از پیش روابط تجاری و گردشگری خواهد شد.

امیرعبداللهیان در دیدار میرزویان همچنین گفته بود: موافقت دولت ارمنستان در ایجاد سرکنسولگری ایران در منطقه قاپان باعث شده که تردد ایرانیان و همکاری‌های ترانزیتی ۲ کشور تسهیل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار