Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از محکومیت حادثه تروریستی اهواز در نشست صبح امروز هیات رئیسه این فراکسیون خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه هیات رئیسه فراکسیون امید صبح امروز برگزار و مقرر شد کمیته‌های سیاسی و اقتصادی پیشنهادات مشخص خود را در مورد مسائل مختلف این حوزه در دو سه هفته آینده ارائه کند تا فراکسیون در این باره به جمع بندی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیشنهاد شد از اقتصاددان‌ها و اهل فن در مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نظر خواهی شود تا راهکارهایی برای رفع نگرانی آحاد جامعه ارائه شود.

پارسایی اضافه کرد: انتخابات هیات فراکسیون امید نیز احتمالا یکشنبه آینده در مجمع عمومی این فراکسیون برگزار می‌شود و تصمیم این است که من و یکی دو نفر از دیگر دوستان کاندیدا نشویم تا سایر اعضای فراکسیون برای حضور در هیات رئیسه میدان پیدا کنند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اضافه کرد:‌ از نظر ما هرگونه عملیات تروریستی محکوم است و خصوصا عملیات تروریستی دیروز که باعث شهادت چند نفر از هموطنانمان شد. در این باره با بازماندگان همدردی می‌کنیم و حتما در فراکسیون و یا صحن مجلس توضیحاتی را از وزرای مربوطه خواهیم خواست.

پارسایی در پایان با اشاره به تاکید فراکسیون امید بر ضرورت تصویب لوایح چهارگانه اظهار کرذد: ما از ابتدا موافق تصویب این لوایح که مقدمه اس ای تی اف است بودیم چرا که اینها در راستای شفاف سازی مسائل اقتصادی است و شورای عالی امنیت ملی هم با لحاظ مواردی آن را تایید کرده بود. امیدواریم پیش از این که فرصت از دست برود این اقدام انجام شود تا فشار مضاعفی بر مردم وارد نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حمله تروریستی در اهواز فراکسیون امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی‌های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، «آرش صیادی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مطابق ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، برای افرادی که بدون مجوز اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کنند، همچنین انتشاردهندگان آگهی‌های مربوطه جرم انگاری شده است.

وی بیان‌داشت: برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن حبس از ۹۰ روز تا یک سال در نظر گرفته شده است.

صیادی ادامه‌داد: همچنین روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌هایی که نسبت به انتشار آگهی‌های یاد شده اقدام کنند، علاوه بر جریمه نقدی تا چهار برابر مبلغ آگهی منتشر شده، ۲ ماه از فعالیت معلق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی