Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-استقلال شب گذشته در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف نساجی رفت و در این دیدار دو خطای مشکوک در محوطه جریمه استقلال رخ داد که سعید مظفری زاده گفت: این دو صحنه پنالتی نبود و قضاوت زرگر صحیح بود.

سعید مظفری زاده داور بین المللی فوتبال ایران که در روزهای بازنشستگیبه سر می برد قضاوت حسین زرگر داور دیدار نساجی ـ استقلال را مثبت ارزیابی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید مظفری زاده داور بین المللی فوتبال ایران که در روزهای بازنشستگی به سر می برد قضاوت حسین زرگر داور دیدار نساجی ـ استقلال را مثبت ارزیابی می کند.

سعید مظفری زاده درباره دو صحنه مشکوک محوطه جریمه استقلال که اعتراض کادر فنی نساجی را باعث شد با تاکید می گوید به هیچ وجه خطایی رخ نداد.

مظفری زاده در خصوص اولین صحنه مشکوک به پنالتی در این دیدار گفت:

     در دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که هنوز تصاویر مستقیم بازی روی آنتن نرفته بود صحنه ای در محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاد که توپ ارسالی بازیکن نساجی بعد از برخورد به پای مدافع استقلال ناخواسته به دست مدافع استقلال برخورد کرد که قطعا این صحنه نمی توانست هند باشد و ادامه بازی کاملا درست بود.

وی گفت:

    آبشک بعد از سوت داور و اعلام خطا با تکلی بی ملاحظه بازیکن استقلال را سرنگون کرد که زرگر به درستی او را سرنگون کرد.

سعید مظفری زاده در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی در محوط جریمه استقلال گفت:

    در وقت های اضافه نیمه اول شوت بازیکن نساجی در محوطه جریمه بار دیگر در یک شرایط طبیعی به دست خسرو حیدری برخورد کرد که در این صحنه هم دستور داور برای بازی کاملا درست بود.

سعید مظفری زاده بیان کرد:

    در دقیقه ۷۵ حرکت غیرورزشی مرتضی تبریزی مستحق کارت زرد بود خصوصا که باعث درگیری گروهی هم شد اما داور ترجیح داد در این صحنه به هر دو بازیکن حاضر در درگیری فقط تذکر بدهد.

مظفری زاده گفت:

    در دقیقه ۸۷ خطای مدافع نساجی در کنار نیمکت استقلال بر روی حاجی گرو مستحق کارت زرد بود که داور آن را به درستی جریمه کرد اما نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که علیرغم تصمیم درست داور باز شاهد اعتراض و شلوغی محوطه فنی استقلال بر روی این صحنه بودیم.

وی افزود:

    همین طور این اعتراض ها و بی نظمی ها را در هر دو تیم در طول بازی شاهد بودیم، چیزی که این روزها در لیگ زیاد مشاهده می شود و نشان دهنده آن است که داوران ما نسبت به کنترل نیمکت ها خیلی جدی برخورد نمی کنند و همین باعث می شود که نظم بازی از دستشان خارج شود و کار برای قضاوت سخت شود. حتما باید داوران ما این مساله را مدنظر قرار بدهند چراکه انضباط بیرون از زمین به اندازه نظم داخل زمین برای داشتن یک قضاوت خوب مهم است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان

کارشناس قدیمی داوری ایران، معتقد است که گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ «حسین عسگری» کارشناس داوری فوتبال و داور بازنشسته که سابقه ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال را دارد، درباره صحنه‌های بازی و عملکرد داور این مسابقه گفت:

من به داور (علی‌اصغر مومنی) توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های 60، 70 متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد.

پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود ولی دستش کاملاً غیر طبیعی بود.

گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • کارشناسی داوری استقلال و شمس آذر؛ پنالتی استقلال درست بود؟
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم
  • دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال
  • کارشناس پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند
  • فنایی درباره پنالتی جنجالی استقلال : داور خیلی مشکوک قضاوت می کند
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود