Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - لاهيجان - ايرنا - معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه گفت: شهداي سرافراز و مظلوم ترور، تاوان استقلال خواهي ملت سربلند و رشيد ايران اسلامي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا محمدباقر نوبخت روز يکشنبه در مراسم آغاز سال تحصيلي جديد در هنرستان فني و حرفه اي زينبيه و کار و دانش حجاب شهرستان رودسر در شرق استان گيلان با بيان اين مطلب اظهار داشت: ملت ايران شهدايي همچون علي انصاري اولين استاندار شهيد کشور از رودسر، شهيدان نوراني، کريمي، عشوري و عليزاده و شهداي جنگ تحميلي و سرداراني مانند املاکي را در ازاي حفظ استقلال تقديم کرده و در عين حال پيروزي هاي زيادي را نيز بدست آورده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اگر امروز ايران اسلامي، استقلال خود را از دست دهد و به آنچه دولت آمريکا مي گويد عمل کند؛ تحريمي نيز وجود نخواهد داشت.
معاون رئيس جمهوري گفت: امروز علاوه بر اينکه ملت ايران استقلال خود را حفظ کرده؛ در رديف کشورهاي پيشرفته و توسعه يافته جهاني نيز قرار گرفته و در همه شاخص ها پيشرفت هاي قابل توجهي کرده به گونه اي که براساس آمارهاي بين المللي؛ ايران از نظر شاخص هاي علمي بين 170 کشور جهان، جايگاه شانزدهم را دارد.
به گفته نوبخت، امروز ايران از نظر رشد علمي در جايگاه پنجم جهاني قرار دارد و تنها چهار کشور از نظر رشد علمي از ايران جلوتر هستند و اين افتخار ماست که به چنين جايگاه علمي در دنيا رسيده ايم درحاليکه در رژيم گذشته، کشور ما در استعمار دولت هاي ديگر بود.
وي با اشاره به گزارش 22 مارس سال 2017 صندوق بين المللي پول افزود: بر اساس اين گزارش؛ ايران هجدهمين اقتصاد بزرگ جهان است البته شرايط موجود مورد قبول نيست و بايد تلاش بيشتري صورت گيرد ولي توجه داشته باشيم که مشکلات در کشورهاي ديگر نيز وجود دارد.
معاون رئيس جمهوري اضافه کرد: جمهوري اسلامي ايران در شاخص هاي اقتصادي، اميد به زندگي و آموزش که به عنوان شاخص توسعه انساني در دنيا معروف است؛ بين کشورهاي جهان از نظر رشد در اين 40سال بيشترين رشد توسعه انساني را داشته درحاليکه در دوران رژيم گذشته، شاخص توسعه انساني 374 / 0 بوده است.
وي افزود: در کنار تحمل دشواري ها و هزينه هاي فراواني که در راه استقلال کشور داده ايم، دشمن مي خواهد روحيه مردم را تضعيف و به آنان تلقين کند که عقب افتاده هستند تا از اين راه، اميد و انگيزه ملي را سلب کند درحالي که به گواه مراجع جهاني، ايران کشوري سرافراز و موفق است؛ هرچند براي رسيدن به قله هاي توسعه ، راه زيادي پيش رو دارد و بايد فرزندان و جوانان اين کشور آن را ادامه دهند.
نوبخت به حادثه تروريستي روز گذشته در اهواز نيز اشاره و خاطرنشان کرد: پس از 38 سال که صدام معدوم با حمايت ارباب هاي خارجي با 12 لشگر مکانيزه به کشورمان که به تازگي انقلاب شکوهمند اسلامي را به پيروزي رسانده بود، حمله کرد؛ چند جوانک فريب خورده در اهواز، مردم مظلوم ما را به خاک و خون کشيدند که اقدامي، محکوم است.
زنگ آغاز سال تحصيلي جديد مدارس استان گيلان روز يکشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه در هنرستان فني و حرفه اي زينبيه و کار و دانش حجاب شهرستان رودسر نواخته شد.
امسال سال تحصيلي در استان با حضور 375 هزار دانش آموز و 28 هزار کادر فعال آموزشي و اداري آغاز شده است.
شهرستان رودسر در 75 کيلومتري شرق مرکز استان گيلان واقع است.
شهرستان رودسر در 75 کيلومتري شرق مرکز استان گيلان قرار دارد.
6029
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • استقبال مقامات آفریقایی از توسعه روابط اقتصادی با ایران
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند