Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در موافقت با دوفوریت طرح تبدیل مجازات‌ها گفت: بنده هم همانند شما نمایندگان ملت این تروریسم کوری که دیروز در اهواز اتفاق افتاد و به استکبار جهانی وصل است را محکوم می کنم.

وی تاکید کرد: ما در شرایط بسیار حساسی به سر می بریم کسانی که مخالف این طرح هستند طوری صحبت می کنند که گویا ما می خواهیم امریکا را عفو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علما می دانند که ما در فقه چیزی به نام زندان نداریم بلکه حبس داریم و مدت حبس هم کوتاه است گفت: بحث ما این است که برای افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی و برای افزایش اعتماد عمومی و برای اینکه هرروز ما را متهم نکنند که در زندان های شما چه می گذرد این طرح مطرح شده است.

کواکبیان ابراز داشت: این طرح شامل محکومیت قصاص و کسانی که قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته اند هم نمی شود.

وی عنوان کرد: زندان هایی وجود دارد که ظرفیت آن ۵۰ نفر است اما صد و پنجاه نفر را در آن جای می دهند. ما سال به سال داریم زندان هایمان را افزایش می دهیم به جای اینکه چاره ای بیاندیشیم. برای ایرانیان خارج از کشور وحشت ایجاد کرده اند. ما باید عفو عمومی بدهیم تا بتوانند به کشور بازگردند. شنیده شده که سرمایه آنان تا حدود ۲ هزار میلیارد دلار هم می رسد اما ما در یک شغل معمولی مانده ایم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مصطفی کواکبیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف تجهیزات نظامی آمریکا در خاورمیانه چیست؟

به گزارش تابناک، جماران نوشت: «پت رایدر» سخنگوی پنتاگون گفت که تجهیزات نظامی اضافی ایالات متحده که قبل از حمله تنبهی ایران به اسرائیل به خاورمیانه منتقل شده بودند، همچنان پابرجا هستند.

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفته است، چه به صورت علنی و چه خصوصی، نمی‌خواهیم شاهد تشدید تنش باشیم، اما بدیهی است که اقدام‌های لازم را برای محافظت از نیروهای خود در منطقه انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • آقاتهرانی: طوری نشود که فقط فراجا برای حجاب وسط میدان باشد!
  • مخالفان اسرائیل پل سانفرانسیسکو در آمریکا را بستند! | ویدئو
  • مخالفت افکار عمومی داخلی و متحدان رژیم صهیونیستی با حمله به ایران
  • موافقان و مخالفان تشدید مجازات سرقت زیر ۲۰ میلیون چه گفتند؟
  • تکلیف تجهیزات نظامی آمریکا در خاورمیانه چیست؟
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • آمریکا: نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم