Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي سابق تيم فوتبال گفت:من نساجي را در بازي شب گذشته بهتر از بازي‌هاي قبل ديدم ولي اين تيم بايد در فاز حمله شرايط بهتري پيدا کند.
حسين مسگرساروي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص ديدار شب گذشته نساجي و استقلال در قائم‌شهر،‌گفت: بازي بدي انجام نشد به هر حال نقاط قوتي وجود دارد اما ضعف‌هايي هم هست، شايد نساجي استقلال را خوب آناليز کرده بود اما در هر صورت بازي در زمين کاملاً متفاوت است و اين بازيکنان هستند که نتيجه رقم مي‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: استقلال تا دقيقه 45 سوار بر بازي بود و بازي را در اختيار داشت و کاملاً مشخص بود که اگر اين تيم يک مهاجم ششدانگ داشت به نتيجه مي‌رسيد. حامد لک هم در جريان بازي فقط چند توپ گرفت و کار خاصي نداشت. در نيمه دوم بازي پاياپاي بود و شايد حتي نساجي مي‌توانست يک پنالتي داشته باشد که اين اتفاق نيفتاد. من نساجي را بهتر از بازي‌هاي گذشته ديدم ولي به نظرم اين تيم ظرفيت‌هاي لازم را هنوز ندارد و بايد کامل‌تر شود و در فاز حمله شرايط بهتري پيدا کند.
پيشکسوت و سرمربي سابق تيم نساجي ادامه داد: اين تيم تازه به ليگ برتر آمده ولي معتقدم در بعضي از پست‌ها دچار نواقص است،هوادار نساجي دوست ندارد اين تيم زنگ تفريح باشد و به همين علت انتظار از تيم بالا است. نساجي با شرايطي که در حال حاضر فوتبال بازي مي‌کند، بازيکن ضدحمله‌زن ندارد و اين کار را سخت مي‌کند. در بازي روز گذشته من نديدم اين تيم بتواند پاس پنجم يا ششم را بدهد ولي طبيعي است که مقابل استقلال دفاعي بازي کند.
وي در ادامه افزود: نکونام زماني که در اوساسونا هم حضور داشت ممکن است با تيمش مقابل بارسلونا دفاع کند.به هر حال او از اين بازي امتياز مي‌خواست از طرفي استقلال روز گذشته با بازيکن عراقيش از سمت چپ خوب حمله مي‌کرد و من از دقيقه 30 بازي به بعد ديدم که تماشاگران نساجي ساکت هستند چون آنها متوجه شده بودند که تيمشان چندان حمله نمي‌کند، اما به هر صورت اين تيم تازه به ليگ برتر آمده و زمان مي‌خواهد که بتواند مدعي شود.
وي با اشاره به وضعيت استاديوم شهيد وطني گفت:‌اشکالات استاديوم زياد بود. روز گذشته مشکلي در جايگاه ويژه به وجود آمد که باعث دلخوري مالک باشگاه شد. مسئولان ارشد به ورزشگاه آمده بودند و صندلي مخصوص فرهاد صنيعي‌فر اشغال شده بود. شايد اين مسئله کمي باعث دلخوري شد ولي من معتقدم بايد حرمت مالک باشگاه حفظ شود.
وي در خصوص اينکه شايعه شده صنيعي‌فر استعفا مي‌دهد گفت:‌به هر حال آنها انتظار دارند مسئولان استاني به کمک‌شان بيايد، رختکن‌ها هنوز ترميم نشده و اين فضاها درخور ليگ برتر و در شأن نساجي نيست.
پيشکسوت فوتبال مازندران با اشاره به نشستي که با معاون اين باشگاه برگزار کرده است،‌گفت: ما قبل از اين مسابقه با محمد کاظمي معاون اجرايي باشگاه نشستي داشتيم و ديدگاه‌ها و مشکلات‌مان را به او منتقل کرديم. مشکلاتي وجود دارد که بايد حل شود، طبعاً بدهي‌هايي هست که در دوره مديريت پرهام انباشته شده و به اين دوره رسيده است. اميري هم مديري است که پخته است و نبايد او را مديري مخوف جلوه داد. يقيناً ما نامه رسمي را تنظيم مي‌کنيم تا مديريت باشگاه شنونده پيشنهادات ما باشد چون ما دشمن نساجي نيستيم و قصد تخريب هم نداريم.
وي در پايان گفت: نساجي در گذشته و حالا نام بزرگي داشته و دارد درست مثل پرسپوليس و استقلال هر کاري هم مي‌خواهيم انجام دهيم براي بهبود تيم است. چه باشيم چه نباشيم دوست نداريم نساجي زنگ تفريح شود.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند